Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik betalen per gesprek regelen voor vaste telefonie?

• 20 maart 2025
  • 4 reacties
  • 29 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties

Inverband met veranderd gebruik van mijn vaste telefoon wil ik mijn abonnement, waarvoor ik nu een vast bedrag per maand betaal, omzetten naar betalen per gesprek. Ik heb niet kunnen vinden hoe ik dat kan regelen.

Kan iemand mij dat uitleggen?

Dank bij voorbaat.

Aza Pellekooren

Beste antwoord door GeSp

Hallo ​@aza 

Heb je nu een belbundel Onbeperkt NL of Onbeperkt Nederland & EU aanstaan, dan betaal je i.d.d. een vast bedrag voor bellen naar normale vaste en mobiele nummers.

Je zou dat moeten kunnen uitzetten via MijnKPN.

Als dat niet lukt neem dan contact op met de klantenservice, dan kunnen die dat voor je aanpassen.
Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak.
Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt.

Bekijk origineel

4 reacties

• 3206 reacties
  • 20 maart 2025

Dat kan bij KPN niet. Je betaald 2 euro per maand, binnenkort 3 euro en een bepaald bedrag per minuut. En andere smaakjes heeft KPN niet.

GeSp
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • 6543 reacties
  • Antwoord
  • 20 maart 2025

Hallo ​@aza 

Heb je nu een belbundel Onbeperkt NL of Onbeperkt Nederland & EU aanstaan, dan betaal je i.d.d. een vast bedrag voor bellen naar normale vaste en mobiele nummers.

Je zou dat moeten kunnen uitzetten via MijnKPN.

Als dat niet lukt neem dan contact op met de klantenservice, dan kunnen die dat voor je aanpassen.
Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak.
Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 20 maart 2025

Jammer en vreemd, toen ik mijn abonnement uitbreidde is daar niets van gezegd. Gelukkig gaan overheidsinstanties daar naar kijken, heb ik begrepen 

PeterG
Superuser
  • 61045 reacties
  • 20 maart 2025

Ik neem aan dat je nu Belonbeperkt op je vaste lijn hebt?

Dat zou inmiddels via MijnKPN uitgezet moeten kunnen worden.

Lukt dat echter niet dan is het met één telefoontje naar de klantenservice ook zo geregeld! 

NB per april kost het vaste nummer € 3 per maand. En dan zonder Belonbeperkt. Bellen naar NL nrs: € 0,155 per minuut + € 0,155 per gesprek. EU € 0,23 per minuut.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.

Toon inhoud

*