als ik naar 0800 0402 bel en ik spreek in dat ik nummerbehoud wil voor de vaste lijn ivm. verhuizing, krijg ik een sms voor mobiele verhuizing. Dat is al geregeld, ik wil een medewerker spreken die voor mij de verhuizing regelt met nummerbehoud, ik kan dat kan toch alleen maar telefonisch?
Hoi, je vaste nummer kun je alleen behouden binnen hetzelfde netnummer gebied.
Het gaat mis doordat je het woord nummerbehoud gebruikt. Dat is namelijk van toepassing bij overstappen naar een andere provider en daar is hier geen sprake van. Je nummer gaat vanzelf mee, mits je dus binnen het zelfde netnummergebied blijft.
Verhuizing van je vaste internet/TV/telefoon aansluiting kun je online doorgeven. https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen
☎ Heb je echter nog een klassieke vaste telefoon aansluiting zonder internet van kpn dan kan het alleen telefonisch.
Spreek in '’ik wil mijn verhuizing doorgeven'’. Je zou dan toch een medewerker moeten krijgen. En met een persoon kan je de verhuizing doorgeven. En bel anders binnen 15 minuten nogmaals en zeg JA op de vraag of je voor hetzelfde belt. Dan krijg je zeker een persoon.
HI
Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank.
Hoi, je vaste nummer kun je alleen behouden binnen hetzelfde netnummer gebied.
Het gaat mis doordat je het woord nummerbehoud gebruikt. Dat is namelijk van toepassing bij overstappen naar een andere provider en daar is hier geen sprake van. Je nummer gaat vanzelf mee, mits je dus binnen het zelfde netnummergebied blijft.
Verhuizing van je vaste internet/TV/telefoon aansluiting kun je online doorgeven. https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen
Heb je echter nog een klassieke vaste telefoon aansluiting zonder internet van kpn dan kan het alleen telefonisch.
Spreek in '’ik wil mijn verhuizing doorgeven'’. Je zou dan toch een medewerker moeten krijgen. En met een persoon kan je de verhuizing doorgeven. En bel anders binnen 15 minuten nogmaals en zeg JA op de vraag of je voor hetzelfde belt. Dan krijg je zeker een persoon.
Een kleine toevoeging, je kunt ook een terugbelafspraak (rechts onderin) inplannen voor wanneer het jou uitkomt. Dan neemt een collega contact met je op.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.