Skip to main content

Bij mij werkt de vaste telefoon al zeker drie dagen niet meer, na wat knoei werk van de KPN. (iets met een update) En ik vroeg mij hoeveel klanten last heb van dit probleem. Of zijn het alleen de mensen die gebruikt maken van een versie 10 KPN modem?

Heb je het modem al eens opnieuw opgestart @uberprutser ?
Overigens maken nog maar weinig mensen gebruik van een dure vaste telefoon.

Ja, drie dagen geledenen.

Bel dan gratis 0800 0402 of nog makkelijker, of maak zelf een terugbelafspraak.
Dan belt de KPN je per direct, of op een moment dat jou uitkomt.
Je zult vast wel een 06 nummer hebben waarop teruggebeld kan worden

Ik heb de KPN al gebeld, en er is niet verteld dat ze werken aan een oplossing. Wachten dus :)

Maar de KPN had wel een mailtje mogen sturen dat ze een probleem hadden :(

(En wanneer zijn ze begonnen met die verschrikkelijke AI als je de klanten service belt? Ik zit liever in de wacht dat dat ik met die frustraties moet dealen)

Zoals ik al schreef @uberprutser 

Maak een terugbelafspraak via internet. (Klik de groene link)
En scroll even naar beneden
Dan belt de KPN je per direct terug, of op een moment dat jou uitkomt.
Makkelijker kun je het niet krijgen

Of zijn het alleen de mensen die gebruikt maken van een versie 10 KPN modem?

Vannacht update gehad naar nieuwe software op de v10. Vaste telefoon werkt gewoon hier. Alleen bel ik er zelf nooit meer mee, al zeker 11 jaar. Veel te duur per minuut. 

Ik kan geen (gebeids)storing voor vast bellen vinden. Het is dus waarschijnlijk individueel. Ik adviseer je te bellen met 0800-0402 met je mobiel met “mijn vaste telefoon werkt niet”. Tip: bel je nogmaals binnen 15 minuten dan krijg je met dezelfde melding altijd een mens aan de lijn.

Ik heb van KPN Internet + Vast bellen. Hoewel ik zelf nauwelijks meer vast bel heb ik voor bekenden het vaste nummer gehouden. Wat schetst mijn verbazing, vandaag nota bene op mijn verjaardag, verneem ik via mij  mobiele telefoon dat ik permanent in gesprek ben op mijn vaste nummer, terwijl dit niet het geval was.

Ik checken of dit zo is, inderdaad klopt. Je kunt zoals hierboven aangegeven een terugbel verzoek doen, op een tijdstip dit je goed uitkomt.

Bij mij staat er een Experia box v10, daar moest iets in de settings veranderd worden. Inderdaad apart dat hier per email geen notificatie naar de klanten is gestuurd dat er wellicht bij mensen een probleem is met het vaste nummer.

Vanmiddag is door KPN, op afstand alles doorlopen om het probleem uit de wereld te krijgen. Prima service van KPN.

Bij mijn ouders ook een in bezet toon op de vaste lijn na modem update op dinsdag V10.

Wel kan er gebeld worden naar een ander telefoon

Ik ga morgen even modem resetten. Anders kpn bellen

Bij mij werkt de vaste telefoon al zeker drie dagen niet meer, na wat knoei werk van de KPN. (iets met een update) En ik vroeg mij hoeveel klanten last heb van dit probleem. Of zijn het alleen de mensen die gebruikt maken van een versie 10 KPN modem?

Hoi ​@uberprutser, welkom! Had jij misschien aanpassingen gedaan in de instellingen van je telefonie? We zien dat bij de update van de V10 dat dan wat mis kan gaan. En dat aangepaste instellingen op dat vlak teruggezet worden naar de fabrieksinstelling. Als je aanpassingen had gedaan, dan is de kortste klap om dit op te lossen opnieuw inloggen op je V10 en de telefonie instellingen nakijken.

Als jij echter nooit aanpassingen gedaan hebt, en de boel op de standaardinstelling zou moeten staan, dan kan het ook zijn dat hier wat anders aan de hand is. Doorloop in dat geval eens onze servicetool voor problemen met vaste telefonie. Die kan op afstand instellingen controleren en herstellen.

Mocht het daarmee ook niet opgelost raken, dan raad ik je aan om opnieuw contact op te nemen met mijn collega's van de rechtstreekse klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen we je per direct of op een moment dat jou uitkomt.

Verder nog, voor de volledigheid: informatie over de update van de V10 vind je hier:

@mschapink, ​@eiberhofje bovenstaande bericht geldt ook voor jullie. Mochten er nog aanvullende vragen zijn, dan hoor ik het graag. 

Reageer