Ivm het stoppen van ISDN per 1 september en hopelijk eind volgend jaar hier in het buitengebied glasvezel, ben ik op zoek naar een (tijdelijke) oplossing voor de de time being voor ISDN na 1 september. Liefst 1 waarbij ik mijn ISDN structuur (prive werk op 1 adres met meerdere toestellen) kan behouden en zo min mogelijk hoef te investeren. KPN is nu gestart met: https://www.kpn.com/zakelijk/verder/bedrijf-connect.htm . Middels een ISDN converter wordt alles kosteloos omgezet naar IP. Iemand hier al ervaring mee?
Gebruik al jaren 4g voor vast van de concurrent (kpn mast was slecht op uit te richten, daarmee geen stabiele kwaliteit. Dus ik neem aan dat ons minimale ADSL lijntje voor de telefonie weer nieuw leven wordt ingeblazen.....
Dank voor jullie reacties.
Beantwoord
iemand al ervaring met KPN Connect, als tijdelijk oplossing voor ISDN
Beste antwoord door Piet van der Vooren
…of overstappen naar XS4ALL en zelf een Fritz!Box 7490 of 7590 aanschaffen. Daarop kan ISDN-apparatuur worden aangesloten. Werkt hier perfect.
Bijkomend voordeel: je kunt je huidige KPN-e-mailadressen behouden en betaalt daarvoor in het eerste jaar geen abonnementskosten.
Piet.
Bekijk origineelBijkomend voordeel: je kunt je huidige KPN-e-mailadressen behouden en betaalt daarvoor in het eerste jaar geen abonnementskosten.
Piet.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.