Skip to main content
Antwoord

In- en uitbellen geeft een in gesprektoon

• June 19, 2025
  • 4 reacties
  • 92 keer bekeken

BasPeet
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

19-06-2025 - Ruim een week zonder vaste telefoon; ook bij mij geeft in- en uitbellen een in gesprektoon.

Alle stekkers eruit en er weer in, Experiabox V10 is begin dit jaar vernieuwd (2025).

Modem verschillende keren een paar minuten uit gezet en weer gestart, helpt niks;  kabel van modem naar basisstation vernieuwd, helpt niks.

Testprogramma van de KPN op de site gebruikt, modem is goed maar als het programma bij mij binnen wil zoeken krijg ik de melding “Er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens”; programma meerdere dagen gebruikt, helpt niks. Een paar keer van poort verwisseld.

Toen een nieuwe KPN telefoonset in de KPN-winkel gekocht, blijkt een oudere Gigaset te zijn; Chicago Duopack genaamd; zelfde probleem.

Onze oude set was ook een Gigaset, misschien is die helemaal niet stuk en hadden we de KPN-telefoonset niet hoeven kopen.

Nog steeds is het probleem niet opgelost; we hebben geen mobiele telefoon. 

We zijn dik boven de 80 en dit voelt niet echt lekker.

Wat nu; monteur laten komen voor een hoop geld of naar de KPN winkel een nieuw modem halen als ze die in huis hebben? Hilversum, ze zijn net verhuisd en hebben nog niet alles op orde begreep ik.                B. Peet

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door JanD

Beste ​@BasPeet , gewoon een monteur laten komen,  ligt het aan KPN, dan kost het niets.

Binnen 14 dagen kun je de nieuwe telefoon weer terugbrengen in originele verpakking en aankoopbon.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 19, 2025

Beste ​@BasPeet , gewoon een monteur laten komen,  ligt het aan KPN, dan kost het niets.

Binnen 14 dagen kun je de nieuwe telefoon weer terugbrengen in originele verpakking en aankoopbon.

BasPeet
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 20, 2025

Beste Jan D; gaan we doen, bedankt voor je reactie.

Groeten Bas Peet.

BasPeet
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 22, 2025

Beste Jan D.

Monteur is geweest, best lang bezig geweest. Ruggespraak met de achterban en radicale reset van het modem door de achterban.

Nieuwe telefoonset teruggebracht en kosten monteur 0.00; wij blij.

Dank voor je tip.

Groeten van Bas Peet 😊

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 22, 2025

Beste ​@BasPeet goed om te lezen dat alles naar tevredenheid is opgelost.