Skip to main content

Ik ben al jarenlang klant bij KPN. Onlangs belde ik met nr. 088-227…. Wachttijd 30 minuten. Op mijn onlangs ontvangen nota zie ik tot mijn verbazing dat ik toen doorverbonden was met nr. 0906-0204,.

Zonder mij medeweten. Mijn nota meldde: toen kosten: €28,-voor dat gesprek- Alleen de KPN kan mij doorverbonden hebben . Andere mogelijkheden zijn er niet. Tot mijn verbazing stond het bedrag ook nog eens op de nota van de KPN. Reden voor mij om bij de KPN dat bedrag terug te claimen.Dat dergelijke methodes niet ten voordele van KPN zijn spreekt voor zich. Ik wacht de beantwoording van KPN af voordat ik eventuele verder stappen ga ondernemen. Ik vind dit n.l. schandalig.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Wat doet de concurrentie? Daar zou het ook kunnen gebeurden. Toch?


Samengevat: KPN werkt bewust mee om gesprekken door te zenden via een onbekend 0 nummer wat 0.90Euro per minuut kost en verdient daar in mijn geval  30 Euro aan. 

Wat een onzin, KPN heeft helemaal niet meegewerkt om gesprekken door te zenden via een onbekend 0 nummer.

Weet je dat jij altijd de kosten in rekening gebracht krijgt van het nummer dat jij zelf gebeld hebt, zelfs als jij via een nummer doorverbonden wordt naar een ander nummer.


Samengevat: sommige mensen accepteren nooit dat ze zelf iets gedaan hebben en geven altijd een ander de schuld.


Ik denk dat mulderkm graag zijn geld terug ziet en zolang dat niet gebeurd boos blijft. Ik maak op uit dit topic dat hij misleid is en daar nu een zondebok voor zoekt. Dit topic kan nog eindeloos duren maar hij heeft alle partijen ingezet die naar zijn verhaal willen luisteren en we moeten het er denk ik maar bij laten. 


Volgens mij is alles inmiddels wel gezegd in dit topic en daarom ga ik deze nu sluiten!


Reageer