Skip to main content

ik ben een nieuwe klant en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

monteur komt uiteindelijk niet op dagen terwijl mij 3 a 4 keer is toegezegd en na de laatste toezegging wordt na 5 minuten een annuleringen mail gestuurd met een nieuwe installatie datum.

mijn bedrijf zou dan nog 12 dagen zonder telefoon zitten.

aan de telefoon kreeg ik het antwoord dan gaat u toch gewoon weer terug naar ziggo.

uiteindelijk heb ik een andere kpn monteur bereid gevonden om voor 150 euro alsnog alles werkend te krijgen.

ik vind de werk wijze een beetje vreemd maar gelukkig was er 1 iemand die iets extras wilde doen.

uiteindelijk heb ik een andere kpn monteur bereid gevonden om voor 150 euro alsnog alles werkend te krijgen.

Die ‘KPN-monteur’ beunt er dus zwart bij begrijp ik @nieuwe klant Den Bosch .😎

Ik weet niet of zijn baas, KPN dus, daar wel zo blij mee is.

Een ‘officiële’ installatiemonteur van KPN had je niets gekost, behoudens extra werk en materiaal dat niet bij de standaard installatie hoort.

Die mij geholpen heeft beunt idd bij in zn KPN bus etc.

De gratis monteur van KPN die wilde niet komen verschuift na 4 toezeggingen dat hij er zou zijn de afspraak door.

Ik heb die mensen aan de telefoon (met mijn mobiel) en 5 minuten later krijg ik een email dat ze 12 dagen later komen. deze had blijkbaar geen zin in.

Maar mn bedrijf nog 12 dagen onbereikbaar over de vaste lijn kost mij meer dan deze beun vraagt.

Het internet van Ziggo had ik bewust nog niet opgezegd omdat ik al twijfelde of het wel goed zou gaan.

Uiteindelijk werkt het alleen niet op de manier zoals we zouden willen in dit land.

Om nu weer terug te gaan is ook weer veel gedoe dus blijf voorlopig maar zitten maar met mn andere vestigingen wordt er echt geen switch gemaakt.

Vertrouwen is behoorlijk beschadigt.

Ik adviseer je om een klacht in te dienen en ook te vermelden dat er een monteur zwart heeft gewerkt. Weet u zeker dat dit een KPN monteur is geweest? (Kwam hij in kpn kleding en/of had hij een groene kpn bus) Want als dit zo is geweest is dat mega kwalijk en dan denk ik persoonlijk dat u wel iets van compensatie kan krijgen als u een klacht in dient. 

die mij geholpen heeft was een kpn monteur in een kpn bus met een kpn gereedschapskoffer kleding en materialen.

ben blij dat hij mij uit de brand heeft geholpen.

wat ik heel kwalijk vind is dat ik om 15.18 melding krijg we komen er aan.

om 16.15 ga ik bellen waar hij blijft en het antwoord is ik ben er bijna en een paar minuten later krijg ik de melding we komen niet meer.

letterlijk antwoord na weer een belletje “hij had er gezin meer in voor vandaag”

en de medewerker aan de telefoon zegt doodleuk dan blijf je toch bij ziggo.

ben met je eens beunen in bus en gereedschap etc dat hoort niet.

maar een bedrijf dat je nog 12 dagen langer in de kou laat staan maakt mij …..

Als je gebruik had gemaakt van de overstapservice, dan had de verbinding van Ziggo gewoon blijven werken totdat de verbinding van KPN werkte.

Wat voor abonnement gaat het over? Met een zakelijk KPN EEN abonnement laten ze je geen 12 dagen wachten volgens mij...

Overstapservice heb ik gebruik van gemaakt.

3 dagen geleden voor het monteur bezoek viel de telefoon voor uitgaande gesprekken uit.

En ja KPN liet mij gewoon stikken en er was absoluut geen mogelijkheid dan wachten tot de nieuwe eenzijdig ingeplande monteur bezoek.

Het hele item is er al op gericht om liever geen monteur te sturen.

Telefonisch is namelijk al 3 keer subtiel de opmerking gemaakt dat het installeren heel eenvoudig zelf te doen is.

Alle 3 de keren heb ik vriendelijk geantwoord dat ik zonder zo’n service niet wil overstappen.

Ik wil mij niet verdiepen in deze materie mn interesse ligt er ook niet het moet gewoon werken en daarmee klaar.

Bij de diensten die ik aanbied verwachten klanten dat van mij ook.

Zal toch wat worden als iedere leverancier tegen zn klanten gaat zeggen dat ze hem mogen betalen maar het product of de dienst kan je beter zelf doen.

Dus nu is wit geld van een ondernemer zwart gewassen of was dat ook zwart geld waarmee je betaald hebt @nieuwe klant Den Bosch , dan is het zwarte geld wit gewassen.😎😉

Dat kost mij inderdaad prive geld waar netjes 50% belasting over is betaald.

In mijn branche is er geen contant stroom dus die 150 kost mij dus het dubbele aan kosten zakkelijk gezien.

Ik had het er graag voor over om van het gezeur af te zijn.

Veel staan er niet bij stil wat voor impact het heeft als er iemand roept ik heb geen zin oid.

Een mooi voorbeeld wij werken in kleine teams als daar 1 iemand ziek word heb je gelijk een verzuim van 15 tot 40%. 

Nu sprak ik laatst iemand die hier in het ziekenhuis werkte en daar kreeg ik het antwoord van ja maar iemand moet toch ziek kunnen zijn.

Ik zei hem dat klopt, maar bij jullie werken ruim 4000 mensen als daar morgen zich ineens 30% zich ziek meld dan heb je vd een op andere dag 1200 mensen thuis.

Toen gaf hij toch wel aan dat dit niet kon ;-)

Hallo @nieuwe klant Den Bosch ik heb jarenlang als administrateur gewerkt bij een familiebedrijf, als ik ziek werd, gelukkig zeer weinig, of vakantie, gelukkig wat vaker, bleef alles gewoon liggen en moest ik het na die tijd binnen werktijd weer inhalen, ik vertikte het om over te werken tegen een hongerloontje.

Dus in mijn geval 1 ziek is 100% verzuim en lag, wat mijn werk betreft, de boel gewoon plat.

Hi en welkom in onze community @nieuwe klant Den Bosch.

Dat klinkt als een niet fijne situatie, en deels ook anders dan het gewoonlijk zou moeten gaan. KPN monteurs zijn er natuurlijk om je te helpen, ook met je netwerk in huis, maar wel op de correcte manier. Ik help je graag op weg. Vul je je profiel zo volledig mogelijk in, inclusief je naam en adresgegevens plus klantnummer? Als je me daarna hier een seintje geeft, weet ik dat je ze ingevuld hebt.

Hoi Alexandra,

ik heb mn nr achter gelaten je mag altijd even bellen.

@jan op zo’n forum wil ik altijd uitkijken om niet in de welles/nietes situatie terecht te komen en voorkomen dat standpunten tot op het bot worden verdedigd.

jouw lage verzuim en ruime vakanties klinken goed bij dat familie bedrijf.

je ontevredenheid over je “hongerloon” en dat de boel plat komt te liggen is voor beide in zo’n situatie natuurlijk niet goed.

Ik kan alleen maar oordelen over mijn eigen situatie en kan je melden dat ik er alles aan doe om mn medewerkers ruim te vergoeden voor hun prestaties. 

Iets wat ik ook meet met de markt en dan weet ik dat wij ruim boven de markt vergoeden.

Daarbij stijgt het minimumloon afgelopen jaren en dan gaat iedereen die bij ons werkt hetzelfde omhoog als de afstand die het was voor de verhoging.

Iets wat ik niet verplicht ben maar wel zo fijn vind om maar te laten merken dat wij actief nadenken over de marktwerking.

Dus als minimumlonen (niemand heeft dat bij ons overigens) 4 euro omhoog gaat dan gaat iedereen 4 euro omhoog.

Ik zal er idd alles aan doen om m’n club met medewerkers tevreden en happy te houden om zo natuurlijk weer goede prestaties te kunnen leveren naar onze klanten

@nieuwe klant Den Bosch Leuk is dat. Iemand helpt je op eigen verzoek uit de brand (hij zal niet bij je aangebeld hebben) en nu ga je hem in de problemen brengen? Want wie die monteur is geweest, is niet zo moeilijk te achterhalen.

KPN monteurs zullen, net als elektriciens, loodgieters, cv monteurs enz. enz. vast ook wel familie en vrienden (en vrienden van vrienden enz.) helpen en dat zal vaak ook niet gratis zijn. Twee partijen blij, de één omdat hij wat meer inkomsten heeft, de ander omdat hij snel door een bekende wordt geholpen.

Maar ja, dan ga je daarover niet een topic op een forum openen als de klus geklaard is.

Ik kan je hier via de community verder helpen @nieuwe klant Den Bosch, en alleen als je je gegevens in je profiel zet. 

Als je liever belt kan dat natuurlijk ook; je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om een terugbelafspraak te maken via Dot, onze digitale assistent. Op die manier sta je niet in de wachtrij en de collega die je terugbelt heeft meteen je gegevens bij de hand. 

Reageer