Skip to main content

Nadat door een KPN robot onze modem is gereset op afstand omdat we wifistoring hadden is nu dat probleem opgelost maar heeft onze vaste telefoon geen verbinding, niet bellen en niet gebeld worden. Heb alles aan en uit gezet, stekkers eruit gehaald en weer verbonden, niets helpt  ! Help!!
En wat irritant dat je alleen met kosten kan bellen en dat je 15 minuten en 15 euro verder bent voordat er iemand aan de lijn komt als je het volhoudt! Klantvriendelijk is dit niet! 
Maar wie kan me wel helpen!

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

@Eveline.f

En wat irritant dat je alleen met kosten kan bellen en dat je 15 minuten en 15 euro verder bent voordat er iemand aan de lijn komt als je het volhoudt! Klantvriendelijk is dit niet! 

Dan heb je vast gegoogled op “klantenservice kpn”. Dan krijg je dure 18xy nummers. 

Het nummer van kpn zelf is gratis.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Deze openingstijden gelden ook voor de chat.
Storingen zijn 24/7 te melden.


Hallo @Eveline.f, bedankt voor je berichtje. Wat ontzettend balen dat jouw vaste telefoon niet meer werkt na een reset van jouw modem op afstand. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik lees je dat je liever niet nog een keer wilt bellen, omdat de kosten hoog oplopen. Zoals PeterG ook al aangeeft, heb je dan waarschijnlijk een doorschakelnummer gebeld. Ons telefoonnummer, 0800 0402, is namelijk gratis. Mijn advies is om toch om contact met dit nummer op te nemen. Je bent dan namelijk het snelst geholpen! Het forum is een plek waar vooral klanten elkaar helpen bij vragen en problemen. Een moderator, zoals ik, zal bijspringen als klanten er samen niet uitkomen, maar zoals je gemerkt hebt, kan het soms wel even duren voor wij er aan toe komen te helpen. Ik snap dat je graag zo snel mogelijk weer telefonisch bereikbaar wil zijn. Daarom het advies om telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402.

Vind je het niet erg om langer te wachten, dan kan ik je natuurlijk via deze weg verder helpen. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?