Skip to main content

Ik zou binnen 24 uur teruggebeld worden ivm klacht nog niets gehoord 😡😡

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je reactie aangemaakt

Hoi @margjes, van harte welkom op ons forum. Om je goed te kunnen helpen heb ik een eigen topic voor je reactie aangemaakt. 

Ons forum werkt iets anders dan de klantenservice. Het KPN Forum is er op gericht dat klanten elkaar helpen, met tips en adviezen. Zo komen er geregeld andere forumbezoekers voorbij om te helpen in de topics die hier worden aangemaakt. Ik ben een moderator en werk voor KPN. Een moderator zorgt dat gesprekken op het Forum netjes verlopen en dat alle informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan een antwoord, maar iedereen die het topic vindt. Dat is ook de reden waarom wij als moderators we niet meteen kunnen reageren op vragen en geen telefonisch contact opnemen. Als je persoonlijk contact wilt en direct geholpen wilt worden kun je het beste bellen met de klantenservice via 0800-0402. Op het Forum werken we publiek. Natuurlijk wil ik wel met je meedenken. 

Als je een klacht indient neemt onze klachtenafdeling zo snel mogelijk contact met je op om het te bespreken en op te lossen. Heb je intussen iets van ze gehoord? Laat het gerust weten als je vragen hebt.