Skip to main content
Vraag

Niet blij met aangekocht bassistation icm FRITZ!Fon handsets. Advies nodig.

• 27 maart 2025
  • 5 reacties
  • 34 keer bekeken

Hallo. Ik ben even op zoek naar ervaringen. Ik heb (klein bedrijf) alles van KPN. Onlangs een basisstation gekocht en ik ben niet blij met de combi met mijn Frtizfon handsets. Ik kan niet zien dat er is gebeld en wie er heeft gebeld. 

Kortom op zoek naar nieuwe handsets maar ik weet niet welke ik kiezen moet. We hebben niet veel nodig want het is vooral om gebeld te worden en ze moeten dus vooral uitmuntend werken met het basisstation van KPN https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/278373/kpn-basisstation/. En oh ja, we moeten natuurlijk mensen wat in kunnen laten spreken.

Iemand goeie ervaringen met een type toestel? en waarom?

5 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14202 reacties
  • 27 maart 2025

Dit is een klanten helpen klanten forum ​@Joost de Jongh 
Jou vraag is beter een voor de KPN.
Maak zelf een bel-afspraak, dan belt de KPN je per direct terug, of op een moment dat jou uitkomt.

Ik snap je punt. Ik was op zoek naar gebruikerservaringen, maar ik snap volledig wat je zegt. 

• 3389 reacties
  • 27 maart 2025

Wat was het doel van dat basisstation? Waarom heb je dat überhaupt gekocht? Wat kon je niet wat je met dat basisstation wel wilt kunnen? 

PeterG
Superuser
  • 61170 reacties
  • 27 maart 2025

Dit basisstation is basaal Gigaset. 

Dus goed compatibel met de handsets van kpn zelf en natuurlijk Gigaset. 

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28419 reacties
  • 29 maart 2025

Hoi ​@Joost de Jongh, welkom hier! Peter geeft al aan waar je aan kunt denken in combinatie met dat KPN Basisstation. Je zou dan je handsets kunnen vervangen. De losse handsets in onze apparatuur voor thuis shop zijn allemaal te koppelen met het KPN Basisstation. 

Als je echter wel tevreden bent met de handsets an sich, dan zou je ook kunnen kijken naar apparatuur die daarmee compatibel is.

FRITZ!Fon is gemaakt om te werken met een FRITZ!Box. AVM, de fabrikant, geeft zelf ook aan dat de telefoons niet volledig werken met een basisstation van een andere fabrikant.

Je zou dan ook je huidige modem kunnen vervangen door een FRITZ!Box. Je kan, binnen een consumenten of kleinzakelijk abonnement, bij ons een FRITZ!Box huren. Is voor een periode minimaal zes maanden, daarna maandelijks opzegbaar. Dat zou je de gelegenheid geven om te testen of dat misschien beter aansluit bij je wensen. 

Reageer