Skip to main content

Hoe kan ik een nieuw nummer hebben gekregen en dit niet kunnen annuleren? Blijkt dat ik een abonnement heb dat nog niet opgezegd kan worden en hierdoor krijg ik een automatische nieuw nummer voor bij de nieuwe telefoon? Pas later, na 14 dagen kom ik er achter dat er een nieuwe nummer is en dat ik er tevens een abonnement voor moet betalen, terwijl ik daar niet om heb gevraagd. Nu geven ze mij het advies om het abonnement lager te maken waardoor ik minder betaal? voor een nummer dat ik niet ga en kan gebruiken om dat alles via mijn bestaande telefoonnummer loopt. terwijl ik de telefoon aan een ander familie lid kan koppelen om dit probleem te omzeilen, maar dat kan niet omdat de 14 dagen overschreden zijn.

Welkom op het forum @Dekpad! Dat kan niet de bedoeling zijn. Ik ga kijken hoe ik je kan helpen. Om dat te kunnen doen heb ik wel meer gegevens van je nodig. Zou je je profiel willen invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan ga ik er voor je achteraan. Ik heb hiervoor zowel het oude als het nieuwe nummer nodig. Ook wil ik je vragen je klantnummer te vermelden. En de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer.