Skip to main content

Ik heb in MijnKPN meer dan een week geleden de optie “Opnemen” uitgezet. Daarna wilde ik ook de optie “Onbeperkt bellen Nederland” uitzetten, maar dat ging niet omdat je blijkbaar maar één ding tegelijkertijd kunt veranderen. Nu, na meer dan een week, krijg ik nog steeds de melding “Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk.” Ik heb gezocht naar een telefoonnummer of e-mailadres om mijn probleem te melden, maar kan deze nergens vinden in het doolhof van de website.

Welkom op ons forum, @Hendrik Jan 54, bedankt voor je bericht! Je kunt inderdaad maar één wijziging per keer aanbrengen. Je kunt overigens wel meerdere dingen in één keer wijzigen, maar als er een wijziging loopt, kan er niet nog één doorgevoerd worden. Je ontvangt van de wijziging een bevestiging. In deze bevestiging staat ook wanneer deze wijziging in gaat. Is deze datum al verstreken? Is dit niet het geval, dan is het nog even afwachten. Is deze datum al wel verstreken, dan is er mogelijk meer aan de hand en kijk ik graag even met je mee. Zou je in dat geval je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Ik heb mijn forumprofiel aangepast. Maar ik heb geen bevestiging van de wijziging per e-mail gehad. En ik krijg nog steeds de melding “Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk.”


Ik zie op dit moment geen lopende wijziging. Ook zie ik het Opnemen pakket en Bellen Onbeperkt Nederland allebei nog actief staan. Mijn advies zou zijn om telefonisch contact met ons op te nemen. We kunnen je dan helpen de wijzigingen door te voeren. We zijn telefonisch bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.