Skip to main content

Op 21-5-2022 sloot ik bij youfone het abonnement “Internet Standaard Internet 50 / Vaste telefonie – Vast bellen” af voor mijn telefoon. Hierbij vroeg ik u om mijn telefoonnummer mee te nemen. Mijn vorige abonnement was KPN bij telefoonaanbieder KPN.
Wat is het probleem?
Youfone beloofde dat ik het nieuwe abonnement vanaf 7-6-2022 zou kunnen gebruiken met het meegenomen telefoonnummer . Dit is niet zo.
Op 21-05-2022 is er telefonisch een abonnement aangevraagd voor vast internet en bellen. Op 7 juni was het internet actief. Maar de telefoniemigratie is fout gegaan. Deze is opnieuw met nummerbehoud aangevraagd op 9 juni. We zijn nu weer meer dan een maand verder en het telefonie is nog steeds niet actief.

Nu blijkt dat het nummer nu tussen kpn en youfone ergens vast zit. Kunnen jullie ons hierbij mee helpen?

 

Hallo @Riek1941, welkom op het KPN forum. Ik begrijp dat jij bij Youfone een abonnement voor internet en vast bellen hebt afgenomen. Waarbij Youfone dan je bestaande vaste telefoonnummer zou overnemen. Maar dit gaat niet helemaal goed. Helaas moet ik je hiervoor verwijzen naar Youfone. Zij doen de overname van het nummer, zij moeten het dan ook oplossen als hier iets misgaat. Wij, van KPN, kunnen hier helaas niets in betekenen. Op de contactpagina van Youfone vind je de manieren waarop zij te bereiken zijn. Klik op ‘Meer contactmogelijkheden’ voor de beloptie.