Skip to main content
Antwoord

Ongevraagd weer Vast bellen aangezet

• February 20, 2022
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Twee jaar geleden heb ik vast bellen opgezegd. Maar opeens is het - ongevraagd - weer aangezet door KPN (met een totaal voor mij onbekend vast nummer). Dit is door mij niet aangevraagd, maar de medewerker aan de chat zegt van wel. Wat nu? Behalve opzeggen….

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi @MarielleS1971, van harte welkom op ons forum!

Wat gek dat vast bellen ineens weer aan staat. Hoe ben je er achter gekomen, ontving je bijvoorbeeld een e-mail? Wat voor abonnement heb je? Heb je onlangs een wijziging gedaan? Denk aan het toevoegen van een zenderpakket bijvoorbeeld. Je krijgt altijd een bevestiging per e-mail als er iets aan of uit wordt gezet bij jouw abonnement.  Mogelijk is het per ongeluk aangezet bij een wijziging van je abonnement, dat is het eerste dat me te binnen schiet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi @MarielleS1971, van harte welkom op ons forum!

Wat gek dat vast bellen ineens weer aan staat. Hoe ben je er achter gekomen, ontving je bijvoorbeeld een e-mail? Wat voor abonnement heb je? Heb je onlangs een wijziging gedaan? Denk aan het toevoegen van een zenderpakket bijvoorbeeld. Je krijgt altijd een bevestiging per e-mail als er iets aan of uit wordt gezet bij jouw abonnement.  Mogelijk is het per ongeluk aangezet bij een wijziging van je abonnement, dat is het eerste dat me te binnen schiet.