Skip to main content

Hallo,

 

Mijn ouders gebruiken nog een alles in 1 abonnement.  Ik heb voorgesteld om naar een nieuw hussel abonnement over te gaan omdat dat goedkoper is en dan willen ze wel.

Alleen zijn er nog 2 vragen;

  1. Word bij het overstappen het @hetnet.nl email adres behouden?
  2. Voor het vaste telefonie abonnement zou je BelOnbeperkt Nederland kunnen kiezen, echter staat deze optie er niet bij. Bij de bel abonnement keuze op de KPN site staat:

    Bestel bij Internet voor thuis

    Voor € 2,00 per maand kun je Vast Bellen bij je Internet abonnement aanzetten. Daar bovenop kun je BelOnbeperkt Nederland of BelOnbeperkt Altijd selecteren.

    Maar de optie om het vaste nummer te behouden is de enige die ik zie als ik dat het abonnement probeer aan te passen via mijnkpn.
    Daarnaast staat er nog:
Ik kan BelOnbeperkt Nederland niet vinden in MijnKPN, hoe kan dat?

Als je internet voor thuis hebt afgesloten vòòr 2 september 2019, dan kun je alleen kiezen uit BelOnbeperkt Altijd of BelOnbeperkt Avond & Weekend. Met BelOnbeperkt Altijd bel je onbeperkt naar vaste en mobiele nummers in ruim 80 landen voor slechts € 16,50 per maand. Met BelOnbeperkt Avond & Weekend kun je op maandag t/m vrijdag tussen 19:00 en 08:00 én in het weekend onbeperkt bellen. Dit kan ook naar vaste en mobiele nummers in ruim 80 landen voor slechts € 9,50 per maand.

Wil je graag BelOnbeperkt Nederland aanzetten? Vernieuw dan je internetabonnement in MijnKPN.

 

Betekend dat je eerste je abonnement moet omzetten en dan de keuze voor BelOnbeperkt krijgt?

Hallo @Roijackers ,

Hallo,

 

Mijn ouders gebruiken nog een alles in 1 abonnement.  Ik heb voorgesteld om naar een nieuw hussel abonnement over te gaan omdat dat goedkoper is en dan willen ze wel.

Alleen zijn er nog 2 vragen;

  1. Word bij het overstappen het @hetnet.nl email adres behouden?

Ja, jouw ouders blijven dezelfde e-mails-adressen houden als ze nu al hebben. Er verandert niets aan de instellingen van het e-mailprogramma. Overigens kun je een Hetnet-mailadres altijd toevoegen aan een account van een kpn.mailadres. Per account kun je zelfs tien e-mailadressen toevoegen. 

Hallo,

 

Mijn ouders gebruiken nog een alles in 1 abonnement.  Ik heb voorgesteld om naar een nieuw hussel abonnement over te gaan omdat dat goedkoper is en dan willen ze wel.

Alleen zijn er nog 2 vragen: 

 

  1. Betekend dat je eerste je abonnement moet omzetten en dan de keuze voor BelOnbeperkt krijgt?

 

Ja, klopt, bij het huidige abonnement is die keuze er niet. Bij het nieuwe abonnement wel. Daar krijg je dan die keuze aangeboden.