Skip to main content

Ik was aan het nakijken welke opties er zijn m.b.t. bellen. Stel dat wij dit in de toekomst willen veranderen is dit dan alleen mogelijk via de klantenservice? Bij extra paketten toevoegen/wijzigen staat er geen belonbeperkt NL /altijd bij, alleen deze optie:

Ook zag ik het volgende staan op de website:

Wij hebben momenteel een alles in 1 pakket, zit dit daar standaard bij in of is dat alleen mogelijk met een ander abonnement?

Als deze optie er bij in zit bel je dan gratis naar vaste nummers zonder belonbeperkt NL/altijd ? Of worden dan gewoon de tarieven aangehouden die op jullie website staan vermeld voor vastbellen?

Een Alles-in-1 pakket is al wat ouder. Hierbij is telefonie een vast onderdeel wat niet verwijderd kan worden. Wilt u de mogelijkheid om telefonie weg te laten, dan kunt u overstappen op een Hussel abonnement. Maar prijstechnisch is dat vaak niet interessant. Hangt een beetje af van welke opties u verder heeft. En gebruikt. Maar zelfs zonder telefoon kan een Hussel abonnement duurder zijn dan een Alles-in-1 pakket. Dus bezint eer ge begint…

Welke abonnementsvorm u ook heeft, onbeperkt bellen is altijd mogenlijk volgens mij. Als het niet lukt via MijnKPN, dan moet je even bellen naar de klantenservice: 0800 0402.