Skip to main content
Vraag

SIP wachtwoord servicetool geeft foutmelding bij gebruik FRITZ!Box

• April 8, 2025
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

Hoi,

Ik probeer mijn SIP wachtwoord aan te passen in de servicetool, alleen faalt deze op ieder device dat ik heb. Ik zie wel dat ik een actief telefoonnummer heb, ik zie in de tool dat alles klopt, alleen een nieuw ww instellen ho maar. 

Ik gebruik een eigen FB 7590AX, maar dat zou in principe niks mogen uit maken, want dit is eenzelfde router als die KPN levert. Kan iemand enige duidelijkheid verschaffen waarom ik de melding krijg;

Gr

Randy

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Randyvonb, super dat jouw community profiel al is ingevuld! Welkom trouwens hier op de KPN Community. Als ik kijk in de administratieve systemen is het op 9 april jl. alsnog gelukt om het wachtwoord te wijzigen? 

Waarschijnlijk was in de achter en onderliggende systemen de order waarvoor op 7 april ook een monteur is langs geweest, nog niet volledig afgerond waardoor je dus eerst nog de foutmelding te zien kreeg. 

• Auteur
  • April 11, 2025

Hoi, ja het is gelukt, maar het is wel irritant dat je geen feedback krijgt wanneer je lijn oplevering volledig is