Wanneer ik telefonisch (vaste telefoon) in gesprek ben en iemand anders probeert mij te bellen krijgt deze géén in gesprektoon maar direct de voicemail.
Ik heb dit zelf nooit zo ingesteld,; het is altijd zo geweest dat in geval van in gesprek, de andere gewoon de in gesprekstoon kreeg.
Ook heb ik op geen enkele wijze ándere instellingen gewijzigd, dus telefoon is zich 'spontaan' veeemd gaan gedragen .
Ik weet nu dus niet dat er iemand gebeld heeft , want ook de bellerslijst op telefoon vermeld die ingekomen telefoontjes dan niet.
En als ik geen binnengekomen telefoontjes vermeld zie , heb ik m.i. ook geen reden om m'n voicemail te beluisteren. Het is dat een beller me er op attent maakte al vaker gebeld te hebben en voicemail ingesproken te hebben anders had ik het niet geweten.
Beller gevraagd naar tijdstip waarop die eerder gebeld had, bleek dat ik toen met een ander in gesprek was.
Met andere woorden, telefooninstellingen zijn buiten mijn medeweten 'spontaan' gewijzigd.
Hoe krijg ik dit weer opgelost ?
Beantwoord
telefoon geeft geen in gesprekstoon maar gaat direct naar voicemail.
Beste antwoord door Marcia van KPN
Ha @FRATER66 , welkom! Ik heb een aanpassing voor je doorgevoerd: als je nu gebeld wordt en je bent in gesprek, moeten mensen weer de in gesprek toon horen en niet naar de voicemail doorgezet worden. Dat was de bedoeling toch? Waarom dit ineens niet meer zo was, is me niet helemaal duidelijk om eerlijk te zijn.
Edit: verkeerde informatie verwijderd
Bekijk origineelEdit: verkeerde informatie verwijderd
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.