Skip to main content

Ivm coronavirus is de monteur op 16 maart afgezegd bij mijn schoonouders. Begrijpelijk.

Het betrof een verhuizing. Al 2 maal contact gehad meer het is bij een ticket gebleven en verder niets meer gehoord. Ze zitten nu binnen i.v.m. het coronavirus en hebben geen internet, telefoon en tv. Geprobeerd het zelf op te lossen maar dat lukt niet.

Morgen komt er een monteur voor herstel aan de keuken. Deze organisatie heeft aangegeven dat ze het RIVM protocol volgen, geen handen geven etc., maar die komen wel.

Het zou fijn zijn als er minimaal iets van een bericht komt waar ze aan toe zijn. 

 

Hi @adjev., welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het zijn rare tijden en installatiemonteurs worden inderdaad zo veel mogelijk afgezegd. Maar dat je schoonouders zonder diensten zitten, dat is niet de bedoeling! Is de monteur verzet of helemaal afgezegd? En is het installatiepakket al wel ontvangen en geprobeerd aan te sluiten? Zo ja, welke lampjes branden er nu in welke kleur op de witte Experia Box van KPN?

Verder kijk ik graag even mee in de systemen, maar ik heb hiervoor wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met de gegevens van je schoonouders? Dus naam, postcode + huisnummer (nieuwe + oude adres) en het klantnummer? Geef even een seintje als dat gelukt is, dan kijk ik verder en kan ik hopelijk voor wat meer duidelijkheid zorgen!


instalatiepakket vrijdag binnen. Experiabox 2 groene lampjes. Services brandt rood. Dus denk dat het probleem bij KPN ligt. Kan ik niks aan veranderen. Hebben dus een deskundige nodig. Oude *** nieuwe *** Ook al 3 keer doorgegeven via de chat en die hebben een ticket aangemaakt voor de backoffice zelfs met prioriteit.Maar daar hoor ik maar steeds niks van. 

admin: bericht aangepast i.v.m. privacy


Is de aansluiting al officieel ‘aan’?

Zijn er meer "varkenssnuiten” in huis? Probeer ze eens.

Bij mij buurvrouw zijn er 3. Ze belde diverse keren naar KPN, maar het lukte maar niet. Totdat ik het modem maar eens op andere punten probeerde. En op 1 v.d. 3 werkt het wel. Modem toen maar daar laten staan.


@adjev. Bedankt voor het invullen van de betreffende gegevens. De aansluiting moet opgeleverd worden door een monteur. Onze monteur moet namelijk in de straatkast werkzaamheden uitvoeren, voordat de verbinding werkt. Hierna is het noodzakelijk om in huis de verbinding door te meten. Hier was je vast van op de hoogte.  We zetten op dit moment nog wel monteurs in, maar minder dan normaal. Hierdoor zijn orders verschoven of nog niet ingepland. De back-office neemt contact met je op wanneer zij een mogelijkheid zien om een monteur in te plannen. We doen ons best iedereen zo snel mogelijk een monteur toe te sturen waar nodig en vragen dan ook om begrip voor deze situatie. :mask:

 

 


Reageer