Skip to main content
Antwoord

Vast telefoon abonnement aangaan met Poolse ID en Revolut rekening

• January 31, 2025
  • 2 reacties
  • 109 keer bekeken

Hallo, ik wil graag weten of ik een vaste telefoon met abonnement kan krijgen als ik een Poolse ID en een Revolut-rekening heb? 

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Kamil1993,

Ik zie dat ​@PeterG je al van meer informatie heeft voorzien, super. 

Mits het volledige IBAN op het pasje staat. 

Dit is wel een hele belangrijke regel, als er géén IBAN op je pas zelf staat, kunnen we de bestelprocedure wellicht niet afronden. Ik wil je sowieso aanraden om naar een KPN winkel toe te gaan voor het afsluiten van je abonnement, je vind hier een overzicht van onze winkels: KPN winkels

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 31, 2025

Bedoel je vast internet?

Ik zou je voor bellen juist een mobiel abonnement aanraden. Dan valt Polen binnen de bundel. En heb je geen extra kosten als je een Pools nummer belt.

Bundel mobiel kan zijn 150 minuten per maand of onbeperkt. 

Met vaste telefoon kost naar Polen bellen maar liefst € 0,23 per minuut. 

Met een EU id/paspoort kun je een abonnement afsluiten in een kpn winkel. Niet online. 

Een Revolut rekening wordt ook geaccepteerd. Mits het volledige IBAN op het pasje staat. Zie hier voor meer informatie.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 2, 2025

Hi ​@Kamil1993,

Ik zie dat ​@PeterG je al van meer informatie heeft voorzien, super. 

Mits het volledige IBAN op het pasje staat. 

Dit is wel een hele belangrijke regel, als er géén IBAN op je pas zelf staat, kunnen we de bestelprocedure wellicht niet afronden. Ik wil je sowieso aanraden om naar een KPN winkel toe te gaan voor het afsluiten van je abonnement, je vind hier een overzicht van onze winkels: KPN winkels