Skip to main content

Ik kan vaste telefonie niet uit mijn pakket krijgen. Alleen een nieuwe abonnement afsluiten met extra kosten. 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

 

Dat kan kloppen. Wat is uw vraag hier over?


Hi @Yvonne72, welkom op het Forum!

Wanneer je een abonnement afneemt waar vast bellen bij inbegrepen zit (zonder extra kosten dus), dan kan je het er niet uithalen inderdaad. Vanwaar de vraag? Als je hem niet meer wil gebruiken, kan je het vaste toestel gewoon loskoppelen van de Experia Box en het apparatuur opbergen. Je hebt er immers geen extra kosten voor (€ 1,00 of € 2,00 per maand om het vaste nummer te behouden bij de nieuwere abonnementen). 

Indien je hier nog andere vragen over hebt, dan hoor ik het graag!


@Yvonne72 

Toch is het dan wellicht het beste om over te stappen op KPN Hussel. Dat kost 42,50 per maand voor  het goedkoopste abonnement.

Dit is mijn situatie : (Internet + Bellen)  (Nu nog 42,50 internet en 1,00 bellen) 

U hebt Internet+Bellen Thuis Instap van KPN. Elk jaar veranderen prijzen als gevolg van inflatie. Daardoor verandert per 1 juli 2020 ook de prijs van uw abonnement met een inflatiecorrectie. Zo kunnen wij voor u het netwerk en onze service blijven optimaliseren. Hieronder leest u wat er precies voor u verandert.

Verandering abonnementskosten

Internet+Bellen Thuis Instap

Huidige prijs

Nieuwe prijs

€ 43,50 per maand

€ 44,63 per maand

 

 

Stap ik over op KPN Hussel dan kost het mij 42,50. Als ik Vast Bellen erbij wil houden, dan zou ik 44,50 kwijt zijn. 

 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 

(klik op afbeelding om te vergroten)

Denk dat ik maar helemaal overstap.

Op de 1e reactie,  ik betaal extra voor iets wat ik niet gebruik.

Uw antwoord is er dan ook 1 wat nergens op slaat.

Als ik overstap op het andere pakket moet ik extra betalen om over te stappen. 

Dus nee, mijn vraag is niet beantwoord en nee, schiet hier ook niks mee op .

 


@Yvonne72 het is inclusief dus je betaald er op dit moment niet apart of extra voor.  Wanneer je er wél voor moet betalen op het moment is het een extra optie én kan je het wel verwijderen. Maar zonder gegevens kan ik dit niet inzien.

De vraag was of je het kon verwijderen uit je pakket, dat kan niet met je huidige pakket helaas. Daar heb ik volgens mij antwoord op gegeven. Je kan vaste telefonie weglaten zodra je een ander, nieuwer, abonnement gaat afnemen. Let er dan wel op welke voordelen of misschien pakketten je verliest bij de overgang. Voor een overstap op een ander abonnement binnen KPN betaal je niet extra, het kan wel zijn dat je met een ander abonnement duurder uit bent of een andere samenstelling van het pakket krijgt. 

Je bent altijd vrij om over te stappen mits je contract uitgediend is (of binnen een maand eindigt).


Reageer