Sinds 20 december ben ik klant geworden bij KPN, met een pakket voor glasvezel internet + tv + vast bellen.
De monteur van KPN is geweest om alles aan te sluiten, internet en tv werken prima, maar de vaste telefoon doet niets. (Heb geen nummerbehoud o.i.d. aangevraagd, het zou een nieuw vast nummer worden).
Ik en mijn schoonzoon zijn nu al 2 weken aan het bellen met KPN, er staat ook een ticket open, maar het probleem wordt niet opgelost.
Het telefoonnummer komt "niet door" zeggen ze, en ook na de aanvraag van een 2e nieuw telefoonnummer krijgen ze het niet voor elkaar.
Alles is gecheckt, het probleem zit niet in mijn huis of in de apparatuur maar bij de ICT afdeling van KPN.
Is dit normaal dat dit zolang duurt? Compensatie lijkt ook onmogelijk, en er wordt telkens toegezegd dat ik gebeld wordt met een update, maar als we zelf niet bellen dan hoor ik niets.
Het incasseren van de kosten gaat uiteraard wel goed vanuit KPN.
Ik vind dit zeer onprettig, omdat ik alleen woon, en als mijn mobiele telefoon er mee op houdt of een storing heeft kan ik dus niet bellen.
Wat kan hierin de oplossing zijn en is dit een bekend probleem?