Skip to main content
Vraag

Vaste telefoon geeft al dagenlang in gesprekstoon

• August 16, 2025
  • 1 reactie
  • 57 keer bekeken

Goedeavond,  mijn vaste telefoon geeft al een paar dagen een gesprekstoon aan. Dat heb ik al vaker gehad en toen hebben jullie iets op afstand gedaan en toen deed hij het weer. Ik heb de router al een paar keer een reset gegeven maar niks helpt. Zouden jullie het kunnen nagaan wat er nu weer aan de hand is? Mvg Freetje14

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi en welkom hier ​@Freetje14!Niet handig dat je door die gesprekstoon nu niet bereikbaar bent. We denken hier in onze Community graag met je mee.

Ik hoop dat je intussen al verder gekomen bent, maar zo niet, dan ben ik naar een paar dingen benieuwd. Welk modem heb je? Werkt je internetverbinding nog wel zoals het hoort? Hoe heb je je modem gereset? En hoe is je vaste telefoon aangesloten? 

Resetten kan inderdaad helpen als je modem niet lekker werkt, of als de instellingen er niet helemaal goed meer in staan. Je leest hier alles over het resetten van je KPN modem:

Voor snellere hulp kan je ook, bijvoorbeeld via je mobiele telefoon, een belafspraak maken. Een van mijn collega's belt je terug wanneer het je uit komt, en helpt je verder.