Heb een vaste telefoon aansluiting alleen telefoon sinds een week kan ik niet gebeld worden telefoon gaat niet over maar ik kan wel zelf naar buiten bellen.
Ik heb kpn chicago 700s.
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Heb een vaste telefoon aansluiting alleen telefoon sinds een week kan ik niet gebeld worden telefoon gaat niet over maar ik kan wel zelf naar buiten bellen.
Ik heb kpn chicago 700s.
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Hallo
Als je met je mobiel naar je huisnummer belt, wat hoor je dan?
Â
De telefoon is aangesloten op een stopcontact in de muur.
als ik met de mobiel bel 1 sec ruis daarna word de verbinding verbroken.
Als ik de telefoon  activeer op de fritzboxmodem dect gaat de telefoon twee keer over en geeft dan beller onbekend aan.
Hallo
Al eens een andere telefoon geprobeerd?
Heb je een koper- of een glas verbinding?
Als het een koperverbinding is kun je niet en een internetverbinding en een telefoonverbinding hebben zoals jij dat beschrijft.
Jouw situatie zal dan zijn kabel van telefoonstopcontact naar splitter, van splitter een kabel naar de ouderwetse vaste telefoon en van de splitter een kabel naar de modem.
Als het anders is lees ik het graag. Die Fritzbox brengt me in verwarring.
Â
Hi
ik heb twee versies geprobeerd een maal stekker in de muur met chicago 700s en via de fritzbox via dect dus zoals beschreven muur contact splitter en dan naar de fritzbox met ingebouwd dect met een fritzfon telefoon beide zelfde resultaat wel bellen niet gebeld worden.
Mijn Service Plus collega's helpen je dan meteen verder om het op te lossen.
Bedankt voor alle informatie monteur kpn is geweest zat in de centrale alles werkt weer zoals het hoort.
Nogmaals bedankt voor alle adviezen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.