Skip to main content
Vraag

Vaste telefoon werkt niet, nieuw toestel geeft geen verbetering

• January 26, 2026
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

Afgelopen contact gehad over mijn vaste telefoon die het niet meer deed.

Eerste instantie dacht ik dat het aan mijn toestel deed, was inmiddels 7 jaar oud dus een nieuw toestel gekocht, toestel deed het ook niet. Kontakt met jullie alle stappen samen doorlopen, moden diverse malen gereset geen oplossing. De persoon aan telefoon zou intern contact opnemen over een nieuw modem. Helaas daarna niets meer gehoord, nog steeds nog geen vaste telefoon.

2 reacties

JanD
Superuser
  • January 26, 2026

Beste ​@Haagmans01 via de MijnKPN-app kun je de storing melden en wordt er real-time naar een oplossing gezocht.

Succes.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 28, 2026

Goedemorgen ​@Haagmans01 , welkom hier op de KPN Community en bedankt ook voor jouw bericht!

Knap lastig dat je vaste telefoon het niet meer doet en ook jammer dat een nieuw toestel niet de oplossing bleek te zijn :( Heb je inmiddels nog iets gehoord over het nieuwe modem of blijft het stil?

Beste ​@Haagmans01 via de MijnKPN-app kun je de storing melden en wordt er real-time naar een oplossing gezocht.

Succes.

Goed advies, heb je hier nog naar kunnen kijken? Mocht het probleem nog steeds actueel zijn dan denk en kijk ik ook graag eens even mee. Zou jij in dat geval je profiel voor me in willen vullen en kun je hier een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?