Vaste telefoon-aansluiting op Experiabox V8 werkt plots niet meer.
Diverse keren V8 uit/aan gezet en met kaasprikker gereset, etc maar telefoon blijft dood.
Internet en TV werken prima.
Vaste telefoon-aansluiting op Experiabox V8 werkt plots niet meer.
Diverse keren V8 uit/aan gezet en met kaasprikker gereset, etc maar telefoon blijft dood.
Internet en TV werken prima.
Hoi
Heb mijn profiel aangepast met mijn gegevens
Bedankt voor het achterlaten van jout gegevens. Ik zie dat je op dit moment een Digitenne abonnement afneemt bij KPN en kom geen vaste telefoonnummer tegen op dit adres. Heb je misschien een abonnement bij Telfort?
Bedankt voor het achterlaten van jout gegevens. Ik zie dat je op dit moment een Digitenne abonnement afneemt bij KPN en kom geen vaste telefoonnummer tegen op dit adres. Heb je misschien een abonnement bij Telfort?
Klopt, de vaste telefoon, TV en internet is oorspronkelijk van Telfort. Dacht dat dit nu allemaal KPN was
Klopt, de vaste telefoon, TV en internet is oorspronkelijk van Telfort. Dacht dat dit nu allemaal KPN was
Mobiele Telfort abonnementen zijn overgezet naar KPN. Voor de vaste diensten is dit nog niet het geval. Je kan deze vraag het beste stellen op het Telfort Forum.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.