Skip to main content

Vaste telefoon-aansluiting op Experiabox V8 werkt plots niet meer.

Diverse keren V8  uit/aan gezet en met kaasprikker gereset, etc maar telefoon blijft dood.
Internet en TV werken prima.

 

Hoi @FWe. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de vaste telefoon niet meer werkt. Wij zullen voor jou uitzoeken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en telefoonnummer willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Het telefoonnummer mag je achterlaten in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Heb mijn profiel aangepast met mijn gegevens


Bedankt voor het achterlaten van jout gegevens. Ik zie dat je op dit moment een Digitenne abonnement afneemt bij KPN en kom geen vaste telefoonnummer tegen op dit adres. Heb je misschien een abonnement bij Telfort?


Bedankt voor het achterlaten van jout gegevens. Ik zie dat je op dit moment een Digitenne abonnement afneemt bij KPN en kom geen vaste telefoonnummer tegen op dit adres. Heb je misschien een abonnement bij Telfort?

Klopt, de vaste telefoon, TV en internet is oorspronkelijk van Telfort. Dacht dat dit nu allemaal KPN was


Bedankt voor het achterlaten van jout gegevens. Ik zie dat je op dit moment een Digitenne abonnement afneemt bij KPN en kom geen vaste telefoonnummer tegen op dit adres. Heb je misschien een abonnement bij Telfort?

Klopt, de vaste telefoon, TV en internet is oorspronkelijk van Telfort. Dacht dat dit nu allemaal KPN was

Mobiele Telfort abonnementen zijn overgezet naar KPN. Voor de vaste diensten is dit nog niet het geval. Je kan deze vraag het beste stellen op het Telfort Forum:relaxed:


Reageer