Skip to main content
Antwoord

Vaste telefoonlijn werkt niet

• March 7, 2025
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Geen in- uitgaande signaal vaste telefoonlijn.Modem Experia 12 gereset. Resetten wachtwoord/admin dat op achterzijde modem staat lukt niet (geeft aan dat deze niet klopt). Wifi op andere apparaten werkt gewoon.

Beste antwoord door Maja van KPN

Wat flauw dat de vaste lijn er mee op is gehouden ​@BerendsH 😕 Ik zie dat je zelf al aardig je best hebt gedaan om hem weer aan de praat te krijgen, maar zonder resultaat.

Heb je JanD zijn advies al opgevolgd om hiervoor met een andere telefoon naar de klantenservice te bellen en is het daarmee ook opgelost? Mocht je dat nog niet hebben gedaan dan wil ik even benoemen dat het ook mogelijk is om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei. De collega die je aan de lijn krijgt, heeft jouw informatie al paraat en kan je hier snel mee verder helpen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 7, 2025

Bij geen werkende vaste telefoon even bellen met 0800 0402, met een mobiel uiteraard.

Voor storingen en niet-werkende diensten 24/7 bereikbaar. ​@BerendsH 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 10, 2025

Wat flauw dat de vaste lijn er mee op is gehouden ​@BerendsH 😕 Ik zie dat je zelf al aardig je best hebt gedaan om hem weer aan de praat te krijgen, maar zonder resultaat.

Heb je JanD zijn advies al opgevolgd om hiervoor met een andere telefoon naar de klantenservice te bellen en is het daarmee ook opgelost? Mocht je dat nog niet hebben gedaan dan wil ik even benoemen dat het ook mogelijk is om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei. De collega die je aan de lijn krijgt, heeft jouw informatie al paraat en kan je hier snel mee verder helpen!