Skip to main content

Van 18 januari tot en met 11 februari heb ik mijn vaste telefoonnummer niet kunnen gebruiken. veel contact gehad met de klantenservice van KPN. Tot driemaal toe is er een monteur langs geweest, met driemaal de zelfde conclusie: de oorzaak van de storing ligt binnen KPN. U installatie thuis helemaal in orde. De laatste monteur heeft, uiteindelijk kunnen regelen dat er een dossier werd aangemaakt. Tussen aanmaken en daadwerkelijk oppakken binnen KPN duurde daarna nog vijf werkdagen. Omdat ik bestuursfuncties heb binnen enkele organisaties maak ik veel gebruik van mijn vaste telefoonnummer, niet alle zaken zijn via een mail te behandelen. Vanwege de keuze (al meer dan 10 jaar) om alle telefonisch communicatie via mijn vaste nummer te verzorgen, heb ik een oude mobiele prepaid telefoon.  Gezien de storing gedurende 24 dagen heb ik veelvuldig mobiel moeten bellen, waarbij de kosten erg oplopen.  Is een vergoeding voor deze extra kosten, gezien de lange duur van de storing mogelijk. Daarnaast is voor mij een raadsel waarom deze storing zo lang heeft moeten duren.

Hallo @Bergenaar , kijk eens via onderstaande link wat er mogelijk is:

https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/

Succes.