Skip to main content

Ik heb een thuis abonnement van KPN met internet en vaste telefonie.

Internet 200/200

vaste telefonie: BelOnbeperkt Altijd

 

Echter wil ik dit veranderen naar:

internet 200/200

BelOnbeperkt Nederland

 

Ik kan dit zelf niet wijzigen via de app. Dus ik heb telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Ook zij konden dit niet wijzigen, waarom niet? Waarom kan dit niet gewijzigd worden? Terwijl als ik een nieuw abonnement wil afsluiten dit wel kan kiezen (nog steeds). Het bestaat dus nog wel want bij nieuwe abonnementen is het mogelijk. Waarom kan ik het dan niet wijzigen? Dit slaat gewoon helemaal nergens op als je t mij vraagt.

Hallo @klaas0 dat bellen zou een vast onderdeel van je abo kunnen zijn en geen losse optie die je aan- of uit kunt vinken.

Dan zou je eventueel je abo aan kunnen passen naar de gewenste situatie.

Zie voor details MijnKPN rubriek abonnement en rubriek extra's/opties.

Succes.

 


Hallo @klaas0 dat bellen zou een vast onderdeel van je abo kunnen zijn en geen losse optie die je aan- of uit kunt vinken.

Dan zou je eventueel je abo aan kunnen passen naar de gewenste situatie.

Zie voor details MijnKPN rubriek abonnement en rubriek extra's/opties.

Succes.

 

hier staat dus " Neem contact op met de klantenservice voor het behouden of wijzigen van vaste telefoonnummers op 0800-0402 (24/7, gratis bereikbaar).”

 

Dit vervolgens gedaan en die kunnen niks.


Hallo @klaas0 dat bellen zou een vast onderdeel van je abo kunnen zijn en geen losse optie die je aan- of uit kunt vinken.

@klaas0 wil bellen niet uitzetten, maar de onbeperkt bellen optie aanpassen. Deze staat nu op Altijd. En moet naar Nederland. Dit is iets goedkoper.

Misschien heeft Klaas een oudere abonnementsvorm waarbij Onbeperkt Nederland niet beschikbaar is. Misschien is het alleen bij Hussel beschikbaar. In dat geval moet het abonnement dus eerst aangepast worden naar Hussel. Ik weet niet of je dat wil.

Maar een KPN medewerker moet dat maar ff uitzoeken.


Hi Klaas, welkom hier. 

Hallo @klaas0 dat bellen zou een vast onderdeel van je abo kunnen zijn en geen losse optie die je aan- of uit kunt vinken.

@klaas0 wil bellen niet uitzetten, maar de onbeperkt bellen optie aanpassen. Deze staat nu op Altijd. En moet naar Nederland. Dit is iets goedkoper.

Misschien heeft Klaas een oudere abonnementsvorm waarbij Onbeperkt Nederland niet beschikbaar is. Misschien is het alleen bij Hussel beschikbaar. In dat geval moet het abonnement dus eerst aangepast worden naar Hussel. Ik weet niet of je dat wil.

Maar een KPN medewerker moet dat maar ff uitzoeken.

Dit klopt inderdaad, Onbeperkt Nederland hoort bij de Hussel abonnementen. Wanneer een klant een van de oudere abonnementen heeft zal hij deze optie niet zien in Mijn KPN. De enige optie is om over te gaan op Hussel, dat kan ook in Mijn KPN worden geregeld.