Skip to main content

Ik wil graag een antwoord op mijn brief die ik begin dit jaar heb opgestuurd naar KPN Groningen.

Het lukt niet op een normale wijze in contact te komen met het ICT bedrijf KPN.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

U bent hier bij de telecomprovider KPN? Is dat hetzelfde bedrijf wat u bedoeld?


Wat dacht je anders?


Hey @gcgm wennen. Waar ging je brief over? Wellicht kan ik je een eindje op weg helpen. We hebben geen schriftelijke klantenservice, dus verwacht geen reactie terug. 

Je kunt met ons bellen: 0800-0402 of met ons chatten: https://www.kpn.com/service.htm


Chatten heb ik ook gedaan, maar die werd na een lange sessie afgebroken en alle gegevens die ik ingetikt had gingen dus verloren. Een deel had ik opgeslagen en geprint meegestuurd met mijn brief.
Telefoneren is ook een omslachtige affaire als je verschillende zaken aan de orde wil stellen zoals in mijn geval. Ben al meer dan een jaar bezig om e.e.a. op te lossen.
Het betreft 

  1. slechte wifi
  2. zakelijk abonnement wat ik opgezegd had; ik heb al jaren geen bedrijfje meer
  3. Cloud die ik niet gebruik en ook opgezegd had, ik word hiervoor nog maandelijks belast
  4. digitale Tv die niet altijd optimaal werkt. Zeker eens per 10 dagen moet ik het modem uitschakelen en opnieuw opstarten om de Tv weer correct aan de praat te krijgen.
  5. het is natuurlijk op z’n minst raar dat een bedrijf als de KPN niet per email en, naar u nu meldt, per post bereikbaar is.

Ik ben al meer dan 50 jaar tevreden klant (vaste telefoon, kabel TV, mobiele telefoon, internet, digitale TV en mijn vrouw is ook overstapt met haar digitale telefoon!) echter de laatste jaren wordt dat behoorlijk op de proef gesteld!


Er zijn veel berichten over het communicatie beleid van kpn.

oa deez :

https://forum.kpn.com/internet-9/wie-helpt-mij-aan-het-emailadres-van-kpn-438212?postid=1252917#post1252917


Hey @gcgm wennen. Bedankt voor je reactie. Een jaar bezig? Je hebt twee vragen voor ons (KPN particulier) en twee vragen voor KPN Zakelijk. Dit zou toch sneller geregeld moeten kunnen worden. 
Het is zo gek nog niet om in jouw geval even de tijd te nemen om alles een-voor-een te regelen. Al helemaal gezien je voor abonnementen betaald die je niet meer nodig hebt. 

Wij kunnen hier met je meedenken over punt 1 en 4. Punt 2 en 3 kun je het beste voorleggen aan KPN Zakelijk. 0800-0403 is de beste route gezien het om abonnementsbeeindiging gaat. Zakelijk Forum kun je uiteraard ook proberen. Forum betekent natuurlijk wel; klant helpt klant. Kan even duren voordat en collega reageert.  

  1. PARTICULIER: Slechte wifi
    • In eerste instantie raden we altijd aan de Wifi Manager te doorlopen
    • Geen oplossing? Vertel ons dan wat meer. We kunnen hier met je meedenken. Wat bedoel je met ‘slechte wifi’? Bijvoorbeeld: Bereik, wegvallen, traag
  2. ZAKELIJK: zakelijk abonnement wat ik opgezegd had; ik heb al jaren geen bedrijfje meer
    • Je ontvangt altijd een bevestiging van de opzegging. Je kunt bellen met KPN Zakelijk 0800-0403. Zij kunnen met je meekijken. 
    • Check ook onze site voor meer informatie omtrent het opzeggen van een zakelijk abonnement jKPN Zakelijk Opzeggen].
  3. ZAKELIJK: Cloud die ik niet gebruik en ook opgezegd had, ik word hiervoor nog maandelijks belast
    • eOpzeggen cloudservice] Heb je een opzegbevestiging en toch blijven we incasseren? Ook dit hoort thuis bij KPN Zakelijk (0800-0403). 
  4. PARTICULIER: itv werkt niet optimaal
    • Ook deze vraag kunnen we hier behandelen. Vertel ons wat meer over je thuisnetwerk. 
    • Welk modem en ontvanger gebruik je?
    • Hoe is de ontvanger aangesloten op het modem?
    • Welke melding krijg je te zien? 
  5. Onze bereikbaarheid
    • Dit wordt hogerop bepaald. Bellen/chat zou voldoende moeten zijn om antwoorden te vinden op de vragen die je hebt. Echter is het niet mogelijk om zakelijke vragen voor te leggen bij de particuliere klantenservice. 

Zoals aangegeven. Wij denken hier graag met je mee wat betreft je particuliere abonnement. :innocent: