Ik wil graag een antwoord op mijn brief die ik begin dit jaar heb opgestuurd naar KPN Groningen.
Het lukt niet op een normale wijze in contact te komen met het ICT bedrijf KPN.
Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt
Ik wil graag een antwoord op mijn brief die ik begin dit jaar heb opgestuurd naar KPN Groningen.
Het lukt niet op een normale wijze in contact te komen met het ICT bedrijf KPN.
Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt
U bent hier bij de telecomprovider KPN? Is dat hetzelfde bedrijf wat u bedoeld?
Wat dacht je anders?
Hey
Je kunt met ons bellen: 0800-0402 of met ons chatten: https://www.kpn.com/service.htm
Chatten heb ik ook gedaan, maar die werd na een lange sessie afgebroken en alle gegevens die ik ingetikt had gingen dus verloren. Een deel had ik opgeslagen en geprint meegestuurd met mijn brief.
Telefoneren is ook een omslachtige affaire als je verschillende zaken aan de orde wil stellen zoals in mijn geval. Ben al meer dan een jaar bezig om e.e.a. op te lossen.
Het betreft
Ik ben al meer dan 50 jaar tevreden klant (vaste telefoon, kabel TV, mobiele telefoon, internet, digitale TV en mijn vrouw is ook overstapt met haar digitale telefoon!) echter de laatste jaren wordt dat behoorlijk op de proef gesteld!
Er zijn veel berichten over het communicatie beleid van kpn.
oa deez :
Hey
Het is zo gek nog niet om in jouw geval even de tijd te nemen om alles een-voor-een te regelen. Al helemaal gezien je voor abonnementen betaald die je niet meer nodig hebt.
Wij kunnen hier met je meedenken over punt 1 en 4. Punt 2 en 3 kun je het beste voorleggen aan KPN Zakelijk. 0800-0403 is de beste route gezien het om abonnementsbeeindiging gaat. Zakelijk Forum kun je uiteraard ook proberen. Forum betekent natuurlijk wel; klant helpt klant. Kan even duren voordat en collega reageert.
Zoals aangegeven. Wij denken hier graag met je mee wat betreft je particuliere abonnement.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.