Skip to main content
Vraag

Weet iemand de juiste instellingen voor een Linksys VOIP adapter?

• May 19, 2025
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Hallo allemaal,

Weet iemand de juiste instellingen voor een Linksys VOIP adapter.

Ik heb na enig stoeien met de instellingen nu zover dat ik wel een kiestoon heb en kan bellen maar als ik mijn eigen nummer terugbel kies ik de afgesloten toon te horen en een bandje die verteld dat het nummer niet in gebruik is.

Trek ik de stekker van de linksys af dan krijg ik helemaal niks te horen, daarmee het vermoeden dat het in een instelling zit.
Ik heb een Exp.-box 12B en daar staat de instelling voor telefonie uitgeschakeld (zoals het hoort).

Ik hoor graag jullie gedachtes.

Mvg, Sander

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 19, 2025

Zie onderstaande link voor uitleg ​@Puchtdi :

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 20, 2025

Zie onderstaande link voor uitleg ​@Puchtdi :

Dank je, daar heb ik alle instellingen al vandaan gehaald om de verbinding op te kunnen bouwen en volgens die gegevens zou het moeten werken. 
Dus helaas staat daar het antwoord niet tussen. Toch bedankt voor het meedenken.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Puchtdi, heb je het al werkend gekregen. Zoals je de situatie beschrijft lijkt het mij dan ook een instelling te zijn. Heb je de stappen in dit document al kunnen volgen? Met de stappen in deze PDF zou je normaal een heel eind moeten kunnen komen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 21, 2025

Hoi ​@Puchtdi, heb je het al werkend gekregen. Zoals je de situatie beschrijft lijkt het mij dan ook een instelling te zijn. Heb je de stappen in dit document al kunnen volgen? Met de stappen in deze PDF zou je normaal een heel eind moeten kunnen komen. 

Heleaas Remco, met dit document ben ik begonnen maar daar kom ik ook niet verder mee.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik was er al bang voor. Ik ben zelf helaas niet direct bekend met dit apparaat maar wellicht heeft iemand binnen de community er ervaring mee.