Skip to main content
Beantwoord

Wij zijn niet bereikbaar via het vaste telefoonnummer, zelf bellen lukt nog wel

• February 15, 2026
  • 6 reacties
  • 107 keer bekeken

Ik kan zelf wel bellen maar we hebben gemerkt dat wij niet gebeld kunnen worden.

Ik heb de digitale hulp doorlopen maar dat lost geen probleem op.

Beste antwoord door Serenay van KPN

Hallo ​@Telefoon bel, welkom bij de community en leuk dat je ons hebt gevonden! Wat vervelend dat jullie niet bereikbaar zijn op het vaste nummer, terwijl zelf bellen nog wel lukt. Onze probleemoplosser voor vaste telefonie heeft dus ook niet geholpen.

Mag ik vragen of je het modem al eens volledig hebt herstart? Dus echt even 30 tot 60 seconden stroomloos maken en daarna weer aansluiten? Soms herstelt de telefonie zich daarna weer netjes.

Daarnaast ben ik benieuwd: heb je de telefoonkabel al eens in een andere telefoonpoort op het modem geprobeerd? Werkt het dan nog niet, maak gerust even een belafspraak, dan kunnen we het telefonisch voor je oplossen!

(In geval dat jullie niet mobiel kunnen bellen, bel dan naar 0800-0402 met vast!)

Admin: bericht aangepast

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 15, 2026

Hallo ​@Kpn bel ,

Bel met 0800-0402, spreek in “storing” en blijf aan de lijn. 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hallo ​@Telefoon bel, welkom bij de community en leuk dat je ons hebt gevonden! Wat vervelend dat jullie niet bereikbaar zijn op het vaste nummer, terwijl zelf bellen nog wel lukt. Onze probleemoplosser voor vaste telefonie heeft dus ook niet geholpen.

Mag ik vragen of je het modem al eens volledig hebt herstart? Dus echt even 30 tot 60 seconden stroomloos maken en daarna weer aansluiten? Soms herstelt de telefonie zich daarna weer netjes.

Daarnaast ben ik benieuwd: heb je de telefoonkabel al eens in een andere telefoonpoort op het modem geprobeerd? Werkt het dan nog niet, maak gerust even een belafspraak, dan kunnen we het telefonisch voor je oplossen!

(In geval dat jullie niet mobiel kunnen bellen, bel dan naar 0800-0402 met vast!)

Admin: bericht aangepast

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 16, 2026

Een belafspraak lijkt me wat moeilijk ​@Serenay van KPN , ​@Telefoon bel kan wel zelf bellen, maar dus niet gebeld worden.😎

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

@JanD Oei, dan heb ik inderdaad de aanname gedaan dat de klant mobiel bereikbaar is, excuses daarvoor!🤓

@Telefoon bel Mocht het via mobiel niet lukken, dan kunnen jullie natuurlijk ook zelf met jullie vaste lijn contact opnemen met onze klantenservice in plaats van een terugbelafspraak in te plannen. KPN klantenservice is telefonisch bereikbaar op 0800-0402.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 16, 2026

Een belafspraak lijkt me wat moeilijk ​@Serenay van KPN , ​@Telefoon bel kan wel zelf bellen, maar dus niet gebeld worden.😎

Haha, dat was inderdaad de reden dat ik dit keer het telefoonnummer van KPN genoemd had. 

Hallo ​@Kpn bel ,

Bel met 0800-0402, spreek in “storing” en blijf aan de lijn. 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hallo ​@Telefoon bel, was het nog gelukt? Ik ben heel benieuwd wat eruit is gekomen!