Sinds een week nieuw abonnee bij KPN.
Ik gebruik 3 superwifi-2 punten waarvan 1 een andere interface heeft. Als ik vanuit windows naar webpagina van apparaat ga kom ik in een webinterface van het superwifi-2 punt zelf.
Ik heb zoals in de kennisbank wordt uitgelegd alle 3 de SWP2-punten en Modem (Box 12) gereset en opnieuw geïnstalleerd. (meerdere malen maar met geen andere uitkomst)
Als ik het goed heb begrepen zou je net zoals de andere 2 naar de My-Modem interface moeten gaan. Deze heeft ook een andere icoon en naam (‘Extender AP device’ i.p.v. SWP2-…… zoals de andere 2) in de windows netwerkomgeving. In de My-Modem interface (op de welcome-pagina) zijn ook alleen de andere 2 zichtbaar in de ‘Network Map’. Vreemd genoeg staat hij wel genoemd in de cliënt-list van het SWP2-punt dat bekabeld is aangesloten.
En op de afwijkende interface van het niet zichtbare SWP2-punt staat in een oranje balk bovenaan de web-interface de tekst “Dit apparaat functioneert in slave mode. Instellingen kunnen worden ingezien, wijzigingen dienen te worden ingegeven op het master apparaat van dit thuisnetwerk. Klik op de blauwe knop om verbinding te maken met het master apparaat.”
Overigens gaat het ledje groen (snel) knipperen als ik de netwerkkabel er uit haal. Hij is al meerdere keren gereset en opnieuw geïnstalleerd en dat lijkt volgens het ledje goed te gaan (begin met een paars ledje tot continu groen brandend ledje) totdat ik de netwerkkabel er uit haal.
Ik heb overigens ook lang (geduldig) gewacht, en er ook al een nacht over heen laten gaan maar hij blijft groen (snel) knipperen.
Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?