Skip to main content
Beantwoord

Compliment voor KPN Monteur

• 31 maart 2025
  • 3 reacties
  • 102 keer bekeken

Had na de update problemen met de superWifi 1 punten. Vandaag is monteur geweest om deze op te lossen. KPN mag trots zijn op zo’n medewerker. Professional die systematisch aan de gang is geweest en steeds, klantgericht, goed heeft uitgelegd welke stappen hij nam om de problemen op te lossen. Hij is pas vertrokken toen alles aantoonbaar weer goed functioneerde. Vertrouwen in KPN echt hersteld. Ik weet z’n naam niet meer maar hij kwam uit Deventer. Topper !!!!!!!

Beste antwoord door Ik_Combineer

Ik was het zeker niet, kom uit de randstad. Maar als je je profiel in vult dan kan een moderator opzoeken welke monteur dit was en het compliment doorgeven aan de monteur en zijn manager. Dat wordt vast zeer gewaardeerd!

Bekijk origineel

3 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4555 reacties
  • Antwoord
  • 31 maart 2025

Ik was het zeker niet, kom uit de randstad. Maar als je je profiel in vult dan kan een moderator opzoeken welke monteur dit was en het compliment doorgeven aan de monteur en zijn manager. Dat wordt vast zeer gewaardeerd!

• Auteur
  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 1 april 2025

Heb de detailgegevens in mijn profiel opgenomen. Ik zou het op prijs stellen dat het compliment wordt doorgegeven aan deze top-monteur en zijn manager.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7158 reacties
  • 4 april 2025

Wat een geweldig compliment, dankjewel voor het delen, ​@Sterrenwacht! 😊

Ik heb je bericht doorgegeven aan de monteur en zijn manager. De manager gaf als reactie:

Fijn zulke mooie berichten van een klant: daar doen we het met elkaar voor! De monteur wordt dan ook zeker in het zonnetje gezet.

Ontzettend fijn om te horen dat het vertrouwen in KPN hersteld is. Nogmaals dank!

Reageer