Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik 2 losse voedingen voor SuperWiFi 2 aanvragen?

• 22 januari 2024
  • 4 reacties
  • 154 keer bekeken

Ik ben op zoek naar 2 losse voedingen voor 2 Super WiFi punten (zwart). De vraag is of deze los te krijgen/te koop zijn en zo ja wat kosten ze dan?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @deVille ,

Dat gaat sowieso niet via het forum. 

Ik heb hier wel gelezen dat andere forumleden zo'n voeding in een KPN-winkel konden kopen. Mits op voorraad natuurlijk. 

bron : moderator Marcia 

Nieuwe adapter voor SuperWifi 2De stroomadapter voor de SuperWifi 2 (zwarte schotel) kan niet opgestuurd worden. Je kunt hiervoor naar een KPN Winkel bij jou in de buurt. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36413 reacties
  • Antwoord
  • 22 januari 2024

Hallo @deVille ,

Dat gaat sowieso niet via het forum. 

Ik heb hier wel gelezen dat andere forumleden zo'n voeding in een KPN-winkel konden kopen. Mits op voorraad natuurlijk. 

bron : moderator Marcia 

Nieuwe adapter voor SuperWifi 2De stroomadapter voor de SuperWifi 2 (zwarte schotel) kan niet opgestuurd worden. Je kunt hiervoor naar een KPN Winkel bij jou in de buurt. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 22 januari 2024

Dank voor de reactie. Ik heb contact opgenomen met KPN en die kunnen en willen de 2 voedingen leveren.

Groet

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3381 reacties
  • 22 januari 2024

@deVille Je kan ieder 12v/1A 5.5/2.1mm stroomadapter kopen en met een plug-converter-set van 2€ van aliexpress voor de superwifi gebruiken

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 22 januari 2024

Bedankt. KPN heeft de voedingen beschikbaar en stuurt ze op. Groet.