Skip to main content
Beantwoord

Is het mogelijk om de twee wifi punten aan te sluiten op een ethernet stopcontact?

• 23 augustus 2022
  • 8 reacties
  • 92 keer bekeken

Hallo, ik heb de box experia 12 en het 1e wifipunt is aangesloten op een ethernet stopcontact op de begane grond. Het tweede wifi-punt op de eerste verdieping verliest af en toe de verbinding. Ik heb een ethernet-aansluiting in een kamer op de eerste verdieping: is het mogelijk om het tweede wifi-punt met een kabel op deze ethernet-aansluiting aan te sluiten om de stabiliteit van het netwerk in het huis te verbeteren? Bij voorbaat bedankt voor de tips! 

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Ninetteduf als die aansluiting op de 1e verdieping ook is aangesloten op het modem moet dat gewoon kunnen.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

• 0 reacties
  • Antwoord
  • 23 augustus 2022

Hallo @Ninetteduf als die aansluiting op de 1e verdieping ook is aangesloten op het modem moet dat gewoon kunnen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 23 augustus 2022

Hartelijk dank voor uw reactie, JanD! Ja die aansluiting op de 1e verdieping is aangesloten op het modem. Ik ben gewoon bang dat dit twee tegenstrijdige netwerken zou creëren ðŸ¤”

• 0 reacties
  • 23 augustus 2022

Hallo @Ninetteduf een wifi-versterker bekabeld aansluiten geeft altijd een beter resultaat, dan deze draadloos aan te sluiten.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 23 augustus 2022

Ok prima, ik zal het proberen. Dank u wel!

• 0 reacties
  • 23 augustus 2022

Graag gedaan.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 2 september 2022

Hallo JanD,

ik heb geprobeerd en ik heb dit probleem:  https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/wifi-werkt-niet-meer-als-tweede-superwifi-punt-wordt-bekabeld-517385

zou ik het tweede wifi-punt eerst resetten voordat ik dat punt met een kabel aansluit?

wat is de juiste methode?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7527 reacties
  • 3 september 2022

Hoi @Ninetteduf! Ik help ook even mee. 🙂 Je kunt de SuperWifi punten dan inderdaad resetten en dan aansluiten op de manier die je wilt. Laat je weten of het dan wel goed gaat? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 3 september 2022

Sanne_M schreef:

Hoi @Ninetteduf! Ik help ook even mee. 🙂 Je kunt de SuperWifi punten dan inderdaad resetten en dan aansluiten op de manier die je wilt. Laat je weten of het dan wel goed gaat? 

Hoi Sanne_M,

Dank je wel voor jouw reactie! Ik zal proberen!