Kan superwifi 2 met versie 2.00... niet updaten naar versie 3.00 of nog nieuwer ?
Dit Superwifi 2 modem is nu een stoorzender in mijn netwerk en zie dan ook de aangesloten apparatuur niet die aan mijn andere superwifi 2 punten zijn gekoppeld. Zet ik het AP uit dan zie ik alles weer?
Beste antwoord door Dealict
Vandaag onderstaande mail ontvangen wederom 5x de procedure gevolgd maar weer zonder resultaat modem blijft in de versie 2.00.23 en update lukt dus gewoon niet sterker nog weer mijn hele netwerk overhoop door dit probleem geval. En nu? Kunnen jullie een update pushen of vervangen worden want zit nu met een duur superwifi2 apparaat die ik niet kan updaten en mijn hele netwerk overhoop gooit. hoop dat dit nu snel opgelost wordt !
Heb je ondertussen iets gedaan waardoor het nu wel zou moeten lukken! omdat ik dit weer moet doen? Want heb deze handeling gisteren dus al 5 x uitgevoerd vandaar mijn vraag.
Zal het direct proberen als ik weer thuis ben en laat het weten in dit ticket.
Ik had niets gedaan, maar de instructie die ik je gaf is de manier die we toepassen voor SuperWifi 1 die achterblijven. En ik had de hoop dat dit dan ook in jouw geval zou helpen.
Ik neem het mee richting het modemteam om te kijken of ze dit handmatig kunnen doen deze week. Ik kom er bij je op terug.
Ik heb dit op de 10e doorgegeven aan het modemteam, en hoewel ik geen expliciete terugkoppeling heb ontvangen over jouw specifieke situatie, is wel gezegd dat alles wat ik doorgegeven had gedaan is. Dus je wifipunt zou over moeten zijn.
Maar, ik heb net in mijn systeem gekeken, en ik zie het wifipunt in kwestie niet terug in het overzicht met aangesloten apparaten. Is dat ook wat jij ervaart, dat het wifipunt nog steeds op de oude versie zit, @Dealict?
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.