Hallo,
Vraagje. Zit met een best groot huis en tuin etc. En nog een studio buitenaf.
Hoeveel super wifis kun je maximaal huren? En hoeveel max. Kopen via mijnkpn?
Hallo,
Vraagje. Zit met een best groot huis en tuin etc. En nog een studio buitenaf.
Hoeveel super wifis kun je maximaal huren? En hoeveel max. Kopen via mijnkpn?
Je kunt je beter afvragen hoeveel heb ik er nodig. Je kunt er ook teveel hebben natuurlijk. Normaal gesproken op iedere verdieping een bekabeld wifipunt is voldoende.
Klopt. Is een uitzonderlijke situatie, vandaar mijn vraag. Enig idee?
Je kunt je beter afvragen hoeveel heb ik er nodig. Je kunt er ook teveel hebben natuurlijk. Normaal gesproken op iedere verdieping een bekabeld wifipunt is voldoende.
Lastig omdat ik het huis niet ken. Je zou een plattegrondje kunnen tekenen en hier plaatsen. Maar reken er wel op dat je kabels zal moeten trekken om het perfect te krijgen.
Oke, maar hoeveel kan je überhaupt van die dingen kopen? Via mijn kpn?
Lastig omdat ik het huis niet ken. Je zou een plattegrondje kunnen tekenen en hier plaatsen. Maar reken er wel op dat je kabels zal moeten trekken om het perfect te krijgen.
Hallo
Ik heb het getest op de website: Je kunt via internet alleen maar kiezen uit het huren van één SuperWiFi of tweemaal SuperWiFi.
Daarnaast ben je uiteraard er vrij in om ook nog enkele exemplaren zelf te kopen.
Meer informatie:
Hallo
Ik heb het getest op de website: Je kunt via internet alleen maar kiezen uit het huren van één SuperWiFi of tweemaal SuperWiFi.
Daarnaast ben je uiteraard er vrij in om ook nog enkele exemplaren zelf te kopen.
Meer informatie:
Ja zag het. Maar op koop zit geen limiet dan ofzo? Wat ik al zeg bijzondere situatie.
Nee, kopen is onbeperkt.
Maar als je serieus geld uit gaat geven, dan zou ik zeggen "koop iets anders dan SuperWiFi's".
Hoi Flossie, ik kwam je topic tegen en dat is inderdaad een interessante vraag. Mijn advies zou zijn om klein te beginnen, hetzij met SuperWifi of een ander type versterker, en om deze daar waar nodig uit te breiden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.