Skip to main content
Vraag

Meerdere slimme apparaten werken niet meer met SuperWifi

• 24 maart 2025
  • 4 reacties
  • 30 keer bekeken

Ik heb hier eerder al een topic voorbij zien komen,  maar ga hem toch nogmaals stellen,  want mijn probleem oplossen werkte niet met de antwoorden. Ook ik heb een grote hoeveelheid wiz lampen die in het verleden perfect werkten, maar sinds de nieuwe superwifi punten ( waar ik al niet om hadgevraagd..)en de nodige updates gaat het niet lekker meer. Er ontbreken meerdere lampen en ook mijn ring deurbel valt weg qua signaal. Router al opnieuw gestart. Iedere keer vallen er weer een paar weg. Is hier al een oplossing voor? 

4 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7527 reacties
  • 26 maart 2025

Hi ​@Zusje79 en welkom bij de KPN Community! 

Niet handig dat niet alle apparaten met de wifi verbinden. Wat als je een Extra Wifi kanaal instelt en deze alleen op 2,4 Ghz zet? Verbindt alles daar dan wel weer mee?

Ik hoor het graag!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 26 maart 2025

Hoi Sanne,

Dit nog niet geprobeerd. Ik zal de stappen doorlopen en kijken wat dit gaat opleveren.

Zou toch een uitkomst zijn.

Alvast bedankt voor de tip!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 26 maart 2025

Goedenavond,

Het is gelukt met het instellen van het extra Wifi-punt, voor nu lijkt het te werken, dus fingers crossed.

Kan ik dit nu ook op de andere Superwifipunten evt. zo instellen/verdelen of pakt hij dit nu standaard over alle 3 de punten omdat ik het hoofdpunt heb gepakt?

Groet Anita

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Fijn dat het goed gaat! Ik duim met je mee dat het zo blijft. 

Als je modem en SuperWifi punten op de meest recente software zitten dan zou je deze stappen gevolgd moeten hebben. Als dat zo is dan nemen de SuperWifi punten dit ook automatisch over. 🙂
Als de SuperWifi punten nog op oudere software zat en je dit op het hoofdpunt hebt ingesteld dan neemt de rest het ook over! 

Reageer