Sinds vorige week brand het lampje van mijn tweede WIFI versterker (op de tweede verdieping) opeens rood. Versterker is door monteur van KPN in november 2020 geïnstalleerd en heeft al die tijd op dezelfde plek gestaan. Deze WIFI versterker is niet bekabeld. Ik heb hem toch iets verplaatst, om te checken of hij het dan wel doet maar helaas. Ook resetten werkt niet. Wat is er met deze versterker aan de hand dat hij uit het niets geen verbinding meer kan maken?
Beantwoord
Na ca. 2 jaar werkt de tweede wifiversterker opeens niet meer. Lampje brandt rood
Beste antwoord door Bart van KPN
Hoi
Als het lampje van de Superwifi ineens rood gaat branden kan deze geen verbinding opbouwen. Want gaat het om de SuperWifi? Dat neem ik even aan namelijk. En heb je deze ook echt al veel dichterbij gezet? Wordt het lampje dan groen?
Anders wil ik je in ieder geval vragen deze te resetten en opnieuw verbinding te maken.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.