Skip to main content
Beantwoord

SuperWifi 1 na update zeer onbetrouwbaar

• 7 juli 2025
  • 4 reacties
  • 35 keer bekeken

• Helper
  • 45 reacties

Ik heb dezelfde klacht. Na de update naar kpn versie vd software op ons v12 modem tobben met 2 witte wifipunten. Al gereset , dan tijdje ok. Dan plots weer rood en geen signaal. Zelfs schakelen ze zichzelf helemaal uit. 

Ze zijn dan wel weer aan te zetten, en tonen na een tijdje groen licht. Maar het is zeer onbetrouwbaar!

De nieuwe beheerpaginas hebben ook geen mogelijkheid om de softwareversie van de superwifis te tonen. I, kan het in ieder geval niet ontdekken !

Moet ik dan ook extra investeren in 2 zwarte ? Het zal toch niet waar zijn ! ?

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Ed P, goed dat je dit meldt en fijn dat je hebt gevonden waar je naar zocht in de interface.

Als de SuperWifi nu nog niet werkt zoals hij zou moeten, wil je dan een schone installatie van de SuperWifi punten doen? 
Als je de stappen daar exact opvolgt dan begin je met een schone lei en ik hoop dat de wifi daarna wel stabiel werkt.

Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk origineel

4 reacties

• Auteur
  • Helper
  • 45 reacties
  • 7 juli 2025

Ben er intussen achter waar ik in de nieuwe beheerinterface de softwareversie van de superwifi 1 punten kan inzien. Via typologie, kies superwifi, dan submenu. Ze hebben beide de update ontvangen.

Maar draaien niet betrouwbaar. Er is wel een wifisignaal. Gecontroleerd met een niet-kpn app.

Maar soms zetten ze zich spontaan helemaal uit.  

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 8129 reacties
  • Antwoord
  • 10 juli 2025

Hi ​@Ed P, goed dat je dit meldt en fijn dat je hebt gevonden waar je naar zocht in de interface.

Als de SuperWifi nu nog niet werkt zoals hij zou moeten, wil je dan een schone installatie van de SuperWifi punten doen? 
Als je de stappen daar exact opvolgt dan begin je met een schone lei en ik hoop dat de wifi daarna wel stabiel werkt.

Laat je weten of het gelukt is?

• Auteur
  • Helper
  • 45 reacties
  • 10 juli 2025

​@Sanne van KPN opgelost. Modem gereset. Daarna alle wifi extenders weer in het gareel in de mesh.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Ha, super. Heel fijn dat ze zich weer gedragen en bedankt voor het laten weten!

Reageer