tot nu toe kreeg ik de wifi versterkers iedere keer weer aan de praat, maar dat lukt me nu niet meer. Router gereset, rechtstreeks verbinden met de router, lang laten staan met groene lampjes. Maakt allemaal niets uit. Zodra ik de kabel los trek wordt het lampje rood.
SuperWifi 2.0 werkt niet meer
Beste antwoord door Jasper van KPN
Ja, dat is zeker niet te kort. We zien vaker dat mensen enkele minuten lezen en dan zo'n 20 seconden wachten, dat is waarom ik het noemde. Maar dat is bij jou duidelijk niet van toepassing. Ik heb het gevoel dat deze SuperWifi een defect heeft waardoor die niet opnieuw wil verbinden. Hoe lang heb je deze al? Als het minder dan 2 jaar is valt het nog binnen de garantie en kan je deze (inclusief de aankoopbon of factuur waar ze opstonden) naar een KPN Winkel in de buurt gaan om deze om te ruilen. Als het buiten de 2 jaar is is de garantie vervallen, dan kan je een vervangende SuperWifi bestellen of kijken of dat via de Wifi Manager kan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.