Bij de super wifi 2 wil ik bij de 5Ghz, deze instellen op wifi 6 (ax)
Helaas lukt dit niet en de besaande instelling staat er weer in..
Doe ik iets verkeerd ? Het moet toch mogelijk zijn om nu ook wifi 6 in te stellen ?
Graag reactie.
Bij voorbaat dank !
Beste antwoord door Jasper van KPN
Hoi @Ffocus, het hangt er een beetje vanaf welk type modem je hebt. Bij de V10a is Wifi 6 niet mogelijk, omdat het modem dan de "master” is en geen ondersteuning heeft voor Wifi 6. Met andere modems kan dat wel.
Is het voor “vaste” klanten van KPN ook mogelijk om een “kortingscode” te ontvangen voor maar een super wifi 2 om deze te bestellen ? Volgens de wifi manager niet nodig, maar zomers op het dakterras wel nodig.
Ik ben al zeer veel jaren klant van eerst Telfort en daarna KPN.
Zijn er mogelijkheden, of moet ik toch de “volle” prijs betalen ?
Hoi @Ffocus, het hangt er een beetje vanaf welk type modem je hebt. Bij de V10a is Wifi 6 niet mogelijk, omdat het modem dan de "master” is en geen ondersteuning heeft voor Wifi 6. Met andere modems kan dat wel.
Heb je daarna ook de internet (WiFi) snelheid getest? Het aanzetten van 802.11ax lukt wel, alleen de snelheid gaat niet omhoog omdat de SuperWifi 2 punten nog geen WiFi 6 ondersteunen. Hiervoor is nog een update nodig.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.