Skip to main content
Beantwoord

SuperWifi 2 lijkt geen Wifi 6 meer te hebben sinds de modem update

• 8 juni 2025
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Normaal gesproken stond de wifi van mijn modem uit en was het superwifi punt master. Na update enkele dagen terug werkt het anders en is mijn modem master met wifi en heeft het superwifi2 punt geen wifi 6 meer. Hoe zorg ik er voor dat ik weer wifi 6 in huis heb?

Beste antwoord door T_O_

Er staan al meerdere problemen in dit onderdeel van het forum, de oplossing is ook uitgelegd: de superwifi2 versterkers en je modem resetten. Is even een klusje maar daarna werkt alles weer.

Bekijk origineel

3 reacties

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 9 juni 2025

Er staan al meerdere problemen in dit onderdeel van het forum, de oplossing is ook uitgelegd: de superwifi2 versterkers en je modem resetten. Is even een klusje maar daarna werkt alles weer.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 9 juni 2025
T_O_ schreef:

Gisteren al gedaan maar heb nog steeds geen wifi 6. Edit:

ik zie nu dat hij wel wifi 6 uitzend maar mijn laptop met de modem verbindt i.p.v. de super wifi. Kan ik de wifi op de modem uitschakelen? 

• 5823 reacties
  • 9 juni 2025
Vincent1584 schreef:

ik zie nu dat hij wel wifi 6 uitzend maar mijn laptop met de modem verbindt i.p.v. de super wifi. Kan ik de wifi op de modem uitschakelen? 

Alleen bij de v10a volgens mij. Dat komt in de toekomst ook bij andere modellen.

Reageer