Beste,
Ik heb een Modem v12 en 5 Super Wifi 2 punten (de zwarte), na de recente update had ik problemen met de verbinding toe alles gereset. Zowel modem volledig van stroom en daarna de punten 45 minuten bedraad aan de modem gehad.
Wat er nu aan de hand is, is dat alle wifi punten gelijktijdig blauw gaan knipperen op vaste tijdstippen.
Vaak is dit rond de 33-34 minuut van een uur.
Hierover heb ik gebeld en daarna nog een keer een volledige reset gedaan, helaas blijft het probleem.
Nu verwacht ik dat na de update de firmware van het modem is aangepast en dat deze rond dit tijdstip een update of een poll van het super wifi 2 punt doet.
Dit heb ik namelijk gevonden:
Als uw Super WiFi 2-versterker blauw knippert, kan dit verschillende oorzaken hebben:
1. Een apparaat probeert verbinding te maken met de Super WiFi-versterker. Dit is normaal gedrag en geen reden tot zorg.
2. De webinterface van de Super WiFi is geopend, of de KPN Thuis-app wordt gebruikt. Dit gebeurt vaak wanneer er instellingen worden aangepast.
3. Het apparaat is bezig met een firmware-update. In dit geval zou het lampje constant blauw moeten branden in plaats van te knipperen.
Helaas blijft het probleem en is dit erg vervelend gezien deze ook midden in de nacht gaan knipperen in alle slaapkamers.
Ik ben benieuwd naar de oplossing.
Met vriendelijke groet,
Robin Riegman
Vraag
SuperWifi 2 punten gaan gelijktijdig op vaste tijdstippen blauw knipperen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.