Skip to main content
Beantwoord

SuperWifi doet het niet ondanks reset

• 25 mei 2025
  • 6 reacties
  • 41 keer bekeken

Vorige week waren er internet problemen en sindsdien doen de Super Wifi’s het niet meer.

Ik heb alle instructies gevolgd (reset, etc.), maar niks werkt. 

Ik zou graag iemand willen spreken, maar geen idee hoe je in contact komt met de KPN.

Ik kom steeds op instructies uit.

Mvg, Corina.

Beste antwoord door Erik van KPN

Corina DD schreef:

Vorige week waren er internet problemen en sindsdien doen de Super Wifi’s het niet meer.

Hoi ​@Corina DD, welkom op de community! Je geeft aan dat je Super Wifi het niet meer doen. Kun je iets meer vertellen over wat je ervaart? Kun je wel verbinden met een Super Wifi maar heb je dan geen internet? Lukt het verbinden met de Super Wifi helemaal niet?

Hoe branden de lampjes op de Super Wifi?

Verder ook nuttig om te weten, welk modem heb je, en welke SuperWifi (zwart of wit)?

Corina DD schreef:

Ik zou graag iemand willen spreken, maar geen idee hoe je in contact komt met de KPN.

Leen, fijn dat je Corina helpt met haar vraag hoe ze in contact kan komen met ons! Naast zelf bellen kan je ook altijd makkelijk een terugbelafspraak plannen (onderaan de pagina). Dan bellen we je per direct of op een moment dat jou uitkomt.

Bekijk origineel

6 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • 539 reacties
  • 25 mei 2025

Bellen met 0800 0402

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 26 mei 2025

Leen59, Door het telnr 0800 0402 te bellen is er niet de garantie dat je van het probleem af bent, eerder krijg je er een mentaal probleem bij nl: er wordt volgens het boekje gewerkt er is niemand die oud of the box gaat denken ondanks dat de medewerker dan wel zou kunnen. Wil je een monteur omdat je het online niet meer bevredigend vind dan wordt er een voorstel gedaan in de vorm van een abonnementsverlenging waarbij een gratis monteur zit! deze monteur is niet de persoon die gegarandeerd het probleem kan oplossen er zal dat worden gewezen op de bouwkundige constructie thuis die een goede WIFI werking in de weg zit ook komt de medewerker online met suggesties als heeft u apparaten zoals een wasmachine die de werking kunnen beïnvloeden ...in mijn ogen zoeken ze niet naar een oplossing ook al lijkt het wel zo, maar leggen het probleem als er online geen oplossing is gevonden bij de cliënt op tafel. Ik heb een all in abonnement en 4 mobiele abonnementen  ik heb het gevoel dat de wereld is veranderd en dat als ik alle abonnementen opzeg  er geen haan naar kraait bij de afdeling  Klantenbehoud.  aftersales kennen ze niet, koesteren van cliënten ook niet  wanneer worden ze wakker of moet het concern eerst zinkende zijn ..

Leen59
Wijsgeer
  • 539 reacties
  • 26 mei 2025

Dit was de vraag die ik beantwoord heb. Jouw reactie is algemeen bekend.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 26 mei 2025

Leen59, ik reageer op het telefoon nummer dat je vermeldt dat nummer is algemeen bekent, staat gewoon op de site vermeldt en mijn reactie is mijn bevinding  over het concern  hoe meer het opgeschreven wordt des te meer kans is dat er toch iemand zich verantwoordelijk voelt, zeker als de maandelijkse baten teruglopen. 

Leen59
Wijsgeer
  • 539 reacties
  • 26 mei 2025

Ik begrijp jouw punt, maar gezien alle reacties op dit forum heb ik weinig hoop. Ze doen er veel aan om nieuwe klanten te werven, maar bestaande klanten worden aan het lijntje gehouden helaas.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 29082 reacties
  • Antwoord
  • 27 mei 2025
Corina DD schreef:

Hoi ​@Corina DD, welkom op de community! Je geeft aan dat je Super Wifi het niet meer doen. Kun je iets meer vertellen over wat je ervaart? Kun je wel verbinden met een Super Wifi maar heb je dan geen internet? Lukt het verbinden met de Super Wifi helemaal niet?

Hoe branden de lampjes op de Super Wifi?

Verder ook nuttig om te weten, welk modem heb je, en welke SuperWifi (zwart of wit)?

Corina DD schreef:

Leen, fijn dat je Corina helpt met haar vraag hoe ze in contact kan komen met ons! Naast zelf bellen kan je ook altijd makkelijk een terugbelafspraak plannen (onderaan de pagina). Dan bellen we je per direct of op een moment dat jou uitkomt.

Reageer