Skip to main content

ik heb onlangs op advies van KPN een super wifi door KPN laten plaatsten.
heb niet het idee dat dat een flinke miskoop is geweest.
diverse keren gereset, opnieuw opgestart, etc. etc.
maar uiteindelijk blijft de versterker alleen maar blauw knipperen.
zelfs als het 1 mater naast mijn modem staat.

Dat blauw knipperen betekent
Volgens de handleiding betekent dit: hoofd apparaat heeft configuratie (web GUI/APP) verbinding actief.

Maar wat is dit in lekentaal. Doe ik iets verkeerd, vergeet ik iets?

@PattiBruce En als u het superwifi punt in een ander stopcontact doet verder weg van het modem, wordt het dan wel groen ?


@HansaanZet nee, de super wifi heeft in 3 verschillende stopcontacten gezeten.

probleem blijft.


Dat blauw knipperen betekent
Volgens de handleiding betekent dit: hoofd apparaat heeft configuratie (web GUI/APP) verbinding actief.

Maar wat is dit in lekentaal.

Dat u op de webinterface van de betreffende SuperWiFi ingelogd bent. Kan dat kloppen? 


@Nick83  🤔 op webinterface aangesloten?
ik heb de superwifi volgens de handleiding aangesloten. soms was deze te zien in de app thuis. dat waren de kleine momenten groen. om uiteindelijk op constant blauw knipperen te eindigen.


Hoi @PattiBruce . Ik neem aan dat het een zwarte superwifi is? En wat voor type experiabox/modem heb jij? 


hej @Erwin_ 

ja het is een zwarte superwifi 2.0 en type modem is experia box v10a


Heb je het uitgebreide kennisbank artikel al doorgenomen? Hier staan allemaal hele bruikbare tips:

 

Mocht je er daarmee niet uitkomen, laat het mij weten (en geef dan ook aan bij welke stap het precies misgaat)


ik had al diverse handleidingen etc. doorgenomen die ik op het forum was tegengekomen.

zal deze ook goed doornemen.

alvast bedankt @Erwin_ 
en als je niks hoort dan is het goed gekomen. 😉