Hallo,
Ik zou graag de wifi van de super wifi 2 punten 's nachts willen uitschakelen. Tot recent lukte dat met een tijdklok, maar sinds afgelopen weekend lijken de super wifi punten hun config te verliezen oid. Ik heb nu 3 dagen achtereen de wifi punten opnieuw moeten koppelen. Dat lukt me alleen als ik zowel het modem (V12) als de wifi punten eerst reset naar fabrieksinstellingen. Nogal bewerkelijk, dus nu de tijdklok van de super wifi's afgehaald. Het modem staat 24x7 aan (met wifi). Gaat mij om de super wifi die vlak naast mn bed staat en tijdens slapen wil ik geen onnodige straling naast mn hoofd,
Ik lees op dit forum bij een bericht van 2 jaar geleden toen de V12 geintroduceerd werd dat er een wifi scheduler zou moeten zijn in de V12. Die kan ik niet vinden. Menu ziet er heel anders uit dan in huidige V12. Ik lees ook dat je via de UI van de superwifi 2 punten wel een wifi scheduler hebt. Echter ik kan niet inloggen op de superwifi UI zelf. Ik zie welke IP adressen beide super wifi's hebben gekregen in de UI van het modem in de Thuis app. Echter als ik naar dat IP ga, word ik, lijkt het, door gerouteerd naar de V12 router zelf. Lampje op wifi access point gaat ook niet blauw knipperen als ik er naar toe browse. Ik heb tijdens de installatie een split second het inlog scherm van het superwifi 2 punt gezien (geheel andere UI dan de V12), maar die verdween heel snel.
Uiteraard wel geprobeerd in te loggen met het admin password dat achterop het wifi punt staat, maar dat lukt niet. Ik kan alleen op het modem zelf inloggen.
Weet iemand of de wifi scheduler inderdaad nog in de super wifi zelf aanwezig is en zo ja, hoe kun je daarop inloggen?