Mijn probleem is dat mijn wifi punt op de eerste verdieping geen groen signaal afgeeft maar geel/oranje. Nu hoorde ik dat je hem dan moet resetten via een ethernetkabel aan de experiabox. Ik heb de V10. Mijn vraag is; HOE.?
Moet ik hem dan aansluiten naast die in de meterkast, moet ik hem aan laten staan als ik de reset indruk, en hoe zie ik of hij gereset is. Help mij. Indien mogelijk : stap bij stap
Ik ben 80 jr. en maar vaag bekend met internet.
Wifi versterker op de eerste verdieping kleurt oranje
Beste antwoord door Gart
Beste Jan, punt 1; het is niet mijn bedoeling om het voor jou ongemakkelijk te maken, jij doet ook je best maar als iets niet lukt ondanks alle goed bedoelde adviezen. raak je alleen maar gefrustreerd. Nu wat anders; ik was gister bij de kpn winkel om te informeren over een eventuele smartphone. Terloops kwam het ter sprake over de wifi punten omdat dar een doos stond van die punten. Ik vertelde dat ik een probleem had daarmee. Hij kwam toen met het idee, ruil het wifi punt bij de router om met het wifipunt die ik op de eerste verdieping heb. Toen ik thuis kwam heb ik inderdaad de punten gewisseld en tot nu staat het punt op de eerste verdieping in het groen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.